ضمن اشغال محور فیلادلفیا رخ داد؛

اوج نبرد زمینی در نوار غزه/ ۱۰ تیپ ارتش اسرائیل در حال جنگ

اوج نبرد زمینی در نوار غزه/ ۱۰ تیپ ارتش اسرائیل در حال جنگ

منابع عبری با اشاره به درگیر بودن ۱۰ تیپ ارتش رژیم صهیونیستی در نبردهای زمینی در نوار غزه، این رخداد را اوج جنگ در غزه از ابتدای سال جاری میلادی توصیف کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در گزارشی اعلام کرد که در شرایط کنونی ۱۰ تیپ ارتش این رژیم در نوار غزه در حال جنگ هستند که این امر از ابتدای سال ۲۰۲۴ امری بی‌سابقه محسوب می شود.

بنابراین گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی تحرکات نظامی در رفح (جنوب نوار غزه) را گسترش داده است و محور فیلادلفیا به موازات نقاط مرزی مصر را به اشغال خود درآورده است.

بنابر اعلام رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، نظامیان این رژیم ضمن پیش روی در عمق رفح وارد منطقه البرازیل شده اند و به طور عملی دو سوم محور فیلادلفیا را تحت کنترل خود درآورده اند.

پیش از این نیز، یواف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خطاب به جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا گفته بود که گسترش دایره حمله زمینی به رفح در راستای اهداف اسرائیل در زمینه بازگرداندن اسرا و از بین بردن حماس، لازم و ضروری است.

کد خبر 6115678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
      12 4
      سقوط هلیکوپتر رییس جمهور محبوب ویاران شهیدشان نباید به اسراییل این فرصت را بدهد که ابتکار عمل در غزه را به دست اورند .امیدواریم خداوند متعال به پاس خون هزاران شهید محور مقاومت پیروزی را نصیب اردوی مقاومت نماید
    • محمد گرامی نژاد IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
      3 5
      نیروهای اسراییلی تلفات سنگینی متحمل میشن و جنگ رو رها میکنند ، سربازان زبده ای از سراسر دنیا خود را به غزه میرسانند و با تاکتیک و سلاح هایی که خودشان تهیه کرده اند ارتش اسراییل رو تار و مار میکنند
    • ایران IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
      3 3
      اسرائیل همان دوره نازی هابرایشون تکرارمیشه وخواهدشد(روحت شادهیتلر،یکی مثل این بزرگمردمیخا).چون درهیچ کجای جهان جایگاهی ندرن همش دنبال توطئه وجنگ هستند.بخاطرهمین نتیانهوفراخوان داده بودیهودیابیان اینجاویه جاجمع بشن ویه کشورجعلی راه انداختند.
    • ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
      0 0
      آخر کار رژیم جعلی صهیونیست آدم کش و ترویست هست تا دنیا آرام بشه،،مصون نیستن کسانی مثل انگلیس و چندتا سناتور آمریکایی ک پول گرفتن حرف مفت بزنن،چون دادگاه لاهه حکم بده هرکسی از مجرم حمایت کنه اونم مجرمه،مثل هیلتر،نازی ها و صدام قدافی وو، هرکسی حمایت کند از قاتل حمایت کرده.فلسطین بعد بازسازی رای جمهور
    • ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
      0 0
      خدا ابابیل ها را به جنگ صهیونیست ها بفرست تا این کودک کش ها را نابود کنند يا الله يا الله مدداز تو می خواهیم برای نابودی این رژیم‌صهیونیستی