۹ آذر ۱۳۸۷، ۱۴:۲۳

صفدر حسینی:

مشارکت حرفه ای ترین حزب ایران است

مشارکت حرفه ای ترین حزب ایران است

مشهد - خبرگزاری مهر: عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی با انتقاد از آنچه "نفی احزاب به جای تشویق آنها" خواند ، حزب مشارکت را حرفه ای ترین حزب ایران دانست.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، سید صفدر حسینی پیش از ظهر امروز در محل دفتر حزب مشارکت ایران شاخه خراسان رضوی افزود: حضور احزاب در جهت شفافیت سیاسی و بهبود شاخص های توسعه بسیار موثر است ولی در حال حاضر به جای اینکه احزاب را تشویق و حمایت کنند، آنها را نفی می کنند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی کشور فقط یک جناح کار را در دست دارد و فاقد رویکرد ملی است، افزود: وقی نیروهای موثر یک کشور با عناوین مختلف رد صلاحیت می شوند، این اقدامات در واقع برخلاف قانون اساسی، اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به نقش مردم در گزینش نهایی احزاب گفت: داوری های منصفانه برای حضور احزاب و گزینش نهایی مردم کار احزاب را پیش خواهند برد و برنامه توسعه کشور پیشرفت خواهد داشت.

عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی با تاکید بر انتخابات پیش رو گفت: اگر خاتمی اظهار موافقت کند، باید همه نیروهای سیاسی بسیج شوند زیرا به تمام نیروها نیاز داریم تا بتوانیم مشکلات فراروی کشور را حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه مشارکت حرفه‌ای ترین حزب کشور است گفت: مشارکت در درون خود، ساز و کارهای لازم را برای تصمیم گیری توسعه داده است، و تنها ایرادی که به حزب گرفته می‌شود، این است که مناطق نقش کمتری در شورای مرکزی دارند که در این زمینه ‌پیشنهادی مبنی بر پر رنگ تر شدن نقش زنان، مناطق و جوانان تصویب شد.


کد خبر 791816

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha