۵ بهمن ۱۳۸۷، ۱۲:۰۷

انتخابی تیم ملی جوانان؛

کشتی گیران خوزستان بر سکوهای برتر مسابقات انتخابی جوانان

کشتی گیران خوزستان بر سکوهای برتر  مسابقات انتخابی جوانان

اهواز - خبرگزاری مهر: رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی جوانان کشور شب گذشته در شهرستان آبادان با درخشش کشتی گیران خوزستانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر در آبادان، این مسابقات روزهای پنجشنبه و جمعه در سالن 17شهریور آبادان برگزار شد و روزانه حدود یکهزار نفر از ورزشدوستان آبادانی از این رقابت ها دیدن می کردند.

در این مسابقات که 250 کشتی گیر فرنگی کار با هم به رقابت پرداختند، اکثر عناوین برتر به کشی گیران خوزستانی رسید.

در وزن 50 کیلو گرم محمد کردی از استان خوزستان به مقام قهرمانی رسید و هادی باقرزاده از مازندارن، ابراهیم ترنج و بهروز بندری هر دو از خوزستان عناوین دوم تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در وزن 55 کیلوگرم هر چهار نفر برتر را کشتی گیران خوزستانی به خود اختصاص دادند و محمد حاتمی، ادریس تختی، بهمن زینی وند و عبدالامیز نژاد زارعی عناوین اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

 امین سوری از خوزستان در وزن 60 کیلو گرم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و هادی علیزاده از قم، محمد سلطانی از تهران و مبین محمد جانی از مازنداران رتبه های بعدی را به خود اختصاص دادند.

در وزن 66 کیلو گرم محمد حسن زاده از خوزستان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و علی ذکائی مهر از خوزستان، میلاد خسروی از لرستان و یاسر فولاد زاده از تهران عناوین اول تا چهارم را تصاحب کردند.

در وزن 74 کیلو گرم کمال محمدعلی‌زاده از فارس، محمدامین حمیدی اصل از خوزستان، سامان سلیمی از لرستان و بهروز کبیری ازخوزستان موفق به کسب عناوین برتر شدند.

در زون 84 کیلوگرم احسان اخلاقی از خوزستان، فرزاد اصلانی ازاردبیل، مصطفی خاقانی از تهران و سالار صدعلی‌وند از خوزستان عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

در وزن96 کیلوگرم آرمان صادقی ازمازندران، مجتبی ممی‌زاده از اردبیل، امین رحمتی ازخوزستان و مسلم مجدم از آبادان موفق به کسب رده های اول تا چهار شدند.

در وزن 120 کیلوگرم صلاح شریعتی از استان قم قهرمان شد و بهنام مهدی زاده از تهران، مسعود نعمت چکانی ازخوزستان و علیرضا بازیره از اردبیل رده های بعدی از تصاحب کردند.

کد خبر 821696

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha