بازی های رایانه ای
-
در حوزه هنری؛
«جدیدترین رویکردهای آخرالزمانی بازیهای رایانهای» بررسی میشود
یکصد و هجدهمین نشست «فرهنگ مهدوی» با موضوع بازیهای رایانهای در حوزه هنری برگزار میشود.
-
مقابله با مزاحمان در ویندوز ۱۰ ساده تر شد
کاربران حرفه ای ویندوز ۱۰ که تازه ترین نسخه آزمایشی این سیستم عامل را آزمایش کرده اند، می گویند در این نسخه تازه امکان محدود کردن دریافت پیام و هشدار در ساعاتی خاص وجود دارد.
-
حذف ۶۰ برنامه آلوده به تبلیغات مستهجن از فروشگاه گوگل
گوگل ۶۰ بازی را از فروشگاه برنامه های موبایلی خود موسوم به پلی استور حذف کرده، زیرا بررسی های موسسه امنیتی ژاپنی چک پوینت نشان می دهد این بازی ها آلوده به تبلیغات مستهجن بوده اند.
-
محصول جدید اینتل برای تولید رایانه های نازک
یک تولید کننده تجهیزات رایانه، محصولی را رونمایی کرده که در آن نسل هشتم تراشه با ماژول گرافیکی قدرتمند ترکیب شده که به تولید لپ تاپ های نازکتر و مناسب برای بازی رایانه ای منجر می شود.
-
توسط یک شرکت دانش بنیان؛
پلتفرم بومی عرضه بازی های رایانه ای طراحی شد
نخستین پلتفرم بومی عرضه بازی های رایانه ای برای رایانههای شخصی توسط فارغ التحصیلان دانشگاه شریف در یک شرکت دانش بنیان طراحی و رونمایی شد.
-
مهر گزارش میدهد؛
پیشرفت از مسیر سرگرمی/ درباره «بازیهای جدی» چه میدانیم؟
«بازی جدی» سبک خاصی از بازیسازی در جهان است که تمرکز اصلی در فرآیند طراحی، تولید و عرضه آن در کنار سرگرمی، ارائه محتوایی کاربردی است.
-
اپلیکیشن های بازی صدای محیط کاربر را گوش می دهند!
گزارشی جدید نشان می دهد بیش از ۲۵۰ اپلیکیشن بازی موبایل در گوگل پلی مجهز به نرم افزار ردیابی اصوات محیطی هستند و اطلاعاتی درباره برنامه تلویزیونی مورد علاقه کاربر جمع آوری می کنند.
-
در نشست با هیات امنای بنیاد ملی مطرح شد؛
تأکید وزیر ارشاد بر تأثیر بازیهای رایانهای در اقتصاد فرهنگ وهنر
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی با هیات امنای بنیاد ملی بازیهای رایانهای بر اهمیت نقش بازیهای رایانهای در اقتصاد فرهنگ و هنر تاکید کرد.
-
رده بندی جدید سازمان بهداشت جهانی؛
اعتیاد به بازی های رایانه ای در دسته مشکلات سلامت روان سال۲۰۱۸
برای اولین بار سازمان بهداشت جهانی «اختلال اعتیاد به بازی های رایانه ای» را در فهرست بین المللی بیماری ها به عنوان مشکل سلامت روان در سال ۲۰۱۸ اعلام کرد.
-
در نشست با هیات امنای بازیهای رایانهای مطرح شد؛
صالحی: بازیهای رایانهای در اقتصاد فرهنگ و هنر تاثیرگذار است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی با هیات امنای بازیهای رایانه ای بر اهمیت نقش بازیهای رایانه ای در اقتصاد فرهنگ و هنر تاکید کرد.
-
بازی های مشهور رایانه ای باهوش می شوند
محققان و بازی سازان از مدتی قبل تلاش برای افزودن هوش مصنوعی به تولیدات محبوب خود را آغاز کرده اند و انتظار می رود به زودی شاهد نتیجه این تلاش ها باشیم.
-
به میزبانی قم؛
برترینهای مسابقات کشوری ورزشهای الکترونیک مشخص شدند
قم - برترینهای رقابتهای کشوری ورزشهای الکترونیک به میزبانی قم مشخص شدند.
-
دهمین شماره مجله صنایع فرهنگی مهر منتشر شد
مجله صنایع فرهنگی مهر در دهمین شماره خود به بررسی آخرین اخبار و تحولات مرتبط با بازیهای رایانهای، صنایع دستی، مدولباس و اسباببازی و نوشتافزار پرداخته است.
-
ثبت رکورد از سوی بازیکنان «پوکمون گو» در صحرای تاتاری ژاپن
در طی یک رویداد سه روزه در منطقه سافاری ژاپن، «پوکمون گو» با جذب درآمدی ۱۶ میلیون دلاری به بخش توریسم کمک کرد.
-
نتایج یک بررسی دانشگاهی؛
بازی پوکمون گو باعث صدهزار تصادف رانندگی در آمریکا شد
نتایج یک بررسی در دانشگاه پردوی آمریکا نشان می دهد بازی پوکمون گو عامل وقوع بیش از صدهزار تصادف رانندگی در ایالات متحده بوده است.
-
در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد؛
پایان نخستین کنفرانس تحقیقات بازیهای دیجیتال/ معرفی برگزیدگان
نخسین کنفرانس تحقیقات بازیهای دیجیتال با معرفی مقالات برتر به کار خود پایان داد.
-
در افتتاحیه کنفرانس تحقیقات بازیهای دیجیتال مطرح شد؛
ارائه تسهیلات برای توسعه بازیسازی در شهرهای کوچک
معاون وزیر ارتباطات در مراسم افتتاحیه نخستین دوره کنفرانس تحقیقات بازیهای دیجیتال اعلام کرد: تسهیلات و زیرساختها برای توسعه بازیسازی در شهرهای کوچک فراهم است.
-
اولین کنفرانس تحقیقات بازیهای دیجیتال برگزار می شود
اولین کنفرانس تحقیقات بازیهای دیجیتال؛ گرایشها، فناوریها و کاربردها دوم آذرماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دانشگاه علم و صنعت ایران افتتاح می شود.
-
در نشست خبری تشریح شد؛
طرح ویژه حمایت از عرضه بازیهای دیجیتال/ اجرای فاز اول در نوروز۹۷
همزمان با برگزاری هفتمین جشنواره بازیهای رایانهای تهران طرح ویژه حمایت از عرضه بازیهای رایانهای اجرایی میشود.
-
نزاع یک کمپانی انرژی با بازی ویدیویی/اکوتروریسم یا حفظ محیط زیست؟
یک بازی ویدیویی باعث خشم یک گروه صنعتی انرژی به نام انرژی بیلدرز شده و این گروه خالقان بازی را متهم به اکوتروریسم کرده است.
-
در اعتراض به ایدههای پولسازی؛
گیمرها، سازندگان بازی «جنگ ستارگان» را مجبور به عقبنشینی کردند
واکنش گیمرها به بازی جدید «جنگ ستارگان» که در صدد بود تا از طرق مختلف پول درآورد، موجب شد تا سازندگان بازی عقبنشینی کنند.
-
از سوی کمپانی «هولو»؛
بازی رایانهای «هیتمن» سریال میشود
سرویس استریمینگ هولو میخواهد یکی از بازیهای محبوب و باسابقه بینالمللی را به یکی از سریالهای اصلی خود تبدیل کند.
-
در نخستین روز نمایشگاه رسانههای دیجیتال؛
قسمت دوم بازی معمایی رایانهای «بالهای تاریک» رونمایی شد
قسمت دوم بازی فکری و معمایی رایانهای «بالهای تاریک» در نخستین روز از یازدهمین نمایشگاه رسانههای دیجیتال با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به رونمایی رسید.
-
بازگشت «مامور ۴۷»؛
یک «هیتمن» جدید در راه است
به زودی قرار است قسمتی جدید به مجموعه بازیهای معروف «هیتمن» ساخته کمپانی دانمارکی آیاو اینتراکتیو اضافه شود.
-
بازیکنان گیمها هدف بعدی تبلیغات/اطلاعات گیمرها فروخته میشود
کمپانی سازنده بازیهای ویدیویی و کامپیوتری در نظر دارد تا بازیکنان این بازیها را در معرض تبلیغات در بین بازی قرار دهد.
-
همزمان با ۱۳ آبان
ترامپ بازی تلگرامی شد/ آماده شدن انیمیشن ضدآمریکایی
بازی تلگرامی «ترامپت» همزمان با روز ۱۳ آبان رونمایی شد.
-
هفته بازی پاریس کلید خورد/بزرگترین کتاب فروشی بازیهای کامپیوتری
دور هشتم «هفته بازیهای پاریس» از دیروز کار خود را شروع کرد.
-
مهر گزارش میدهد؛
۱۶نماینده ایران در جشنواره جهانی بازیهای موبایلی/ پایان حاشیهها؟
مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره IMGA در خاورمیانه و شمال آفریقا در حالی بهزودی برگزار میشود که این جشنواره برای بازیسازان ایرانی حواشی خاصی داشته است.
-
لپ تاپ های قدرتمند ایسوس برای علاقمندان بازی های رایانه ای
شرکت ایسوس دو نوت بوک جدید را روانه بازار کرده که برای اجرای بازی های رایانه ای مناسب بوده و توانمندی های سخت افزاری مناسبی دارند.
-
سرپرست معاونت نظارت بنیاد بازیهای رایانهای:
بیش از ۳۵هزار نسخه بازی غیرمجاز در روزهای گذشته جمع آوری شد
محمدرضا داوودی از جمع آوری بیش از سی و پنج هزار نسخه بازی غیرمجاز در روزهای گذشته خبرداد و گفت: زمانی که هزینه و درآمد یک بازی بالاست باید نظارت هم افزایش یابد.