۲۷ دی ۱۳۹۱، ۱۶:۳۰

مرادلو:

استفاده از تجهیزات ماهواره در روستاهای زنجان نگران کننده است

استفاده از تجهیزات ماهواره در روستاهای زنجان نگران کننده است

زنجان - خبرگزاری مهر: مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به رواج استفاده از ماهواره در روستاها گفت: استفاده از تجهیزات ماهواره در روستاهای استان زنجان نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور مرادلو ظهر  چهارشنبه در جمع مدیران استان زنجان  لزوم آسیب شناسی در روستاها را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی در روستاهای استان برنامه ریزیهای گسترده صورت بگیرد. 

وی همچنین با اشاره به مبارزه با موادمخدر در روستاها ادامه داد: در مبارزه با موادمخدر نباید از روستاها غافل شویم زیرا بعضی از روستاها به دلیل محرومیت بیشتر در معرض برخی از آسیب‌های اجتماعی هستند که رواج ماهواره در روستاهای استان گواه این ادعا است.

مرادلو  ادامه داد: در قرآن کریم آمده است که امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است که متاسفانه در زمینه موادمخدر از این امر غفلت شده است و تمام مسائل در این زمینه به عهده نیروی انتظامی گذاشته شده است.
 
مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان افزود: با توجه به اینکه استان ما یک استان مذهبی است تعداد اماکن مذهبی در مناطق آسیب‌‎خیز زیاد است باید از ظرفیت تشکل‌های مذهبی به نحو مطلوب استفاده شود و در این زمینه باید از وعاظ و روحانیت استفاده بهینه شود.
 
 مرادلو با اشاره به مشاوره در زمینه آسیب‌های اجتماعی افزود: تعرفه مشاوره در بسیاری از مراکز مشاوره گران است در نتیجه رغبت خانواده‌ها به این امر کمتر شده است که پیشنهاد می‌شود در محلاتی که در معرض خطر هستند پایگاه‌های مشاوره با تعرفه کم و به صورت دائمی فعال باشند.

کد خبر 1792787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha