۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۳۸

با جاری شدن سیلاب/

مسیر روستاهای خسرج شوش همچنان قطع است/درخواست پل روگذر یا شناور

مسیر روستاهای خسرج شوش همچنان قطع است/درخواست پل روگذر یا شناور

شوش - خبرگزاری مهر: مسیر روستاهای خسرج در شهرستان شوش استان خوزستان به علت جاری شدن سیلات همچنان قطع است.

به گزارش خبرنگار مهر، بارش باران شدید در پنج روز گذشته در خوزستان باعث به راه افتادن سیلاب در منطقه شده به گونه ای که هم اکنون مسیر ارتباطی پنج روستای مسیر خزرج در بخش عبدالخان از توابع شهرستان شوش قطع شده و امدادرسانی تنها از طریق بالگرد به این روستاها امکانپذیر است.

دهیار روستای مگرن صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: متاسفانه هنوز مسیر مواصلاتی روستاهای مگرن با تمام منطقه قطع است.

کریم لطیفی افزود: برخی افراد میانسال به دلیل داشتن مشکلات قلبی نیاز به مراجعه به پزشک دارند که به دلیل نبود راه ارتباطی هنوز نتوانستند به شهر بروند.

لطیفی همچنین گفت: برخی دیگر به دلیل داشتن شغل اداری نیز از کار عقب مانده اند.

به گفته دهیار روستای مگرن، پیش از این بارها از اداره های مختلف ازجمله راه و شهرسازی درخواست احداث پل روگذر کرده بودیم اما به این خواسته توجه نشد و نتیجه را امروز دیدیم.

به گزارش مهر، به غیر از مسیر خسرج، تنها راه ارتباطی این روستاها از طریق  وسیله ای غیر ایمنی موسوم به «دوبه» است که بر اثر بالا آمدن آب رودخانه کرخه استفاده از دوبه نیز غیرممکن شده است. اهالی این روستا پیش از این بارها درخواست احداث پل را شناور یا روگذر را کرده بودند که نتیجه ای از سوی مسئولان دریافت نکردند.

کد خبر 2048175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha