۲۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۵۸

زینی‌زاده خبر داد؛

کریمی به خاطر هواداران به تراکتور پیوست/ دو بازیکن لیگ برتری دیگر می‌گیریم

کریمی به خاطر هواداران به تراکتور پیوست/ دو بازیکن لیگ برتری دیگر می‌گیریم

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه علی کریمی انتظار زیاد مالی نداشت، اعلام کرد به خاطر هواداران به تیم تراکتورسازی پیوسته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید زینی‌زاده مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز، در خصوص جذب علی کریمی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: امسال تلاش ما این است بازیکنانی را به خدمت بگیریم که خواسته و انتظارات هواداران تیم را برآورده کنیم، به همین دلیل با علی کریمی که در فهرست نفرات مد نظر مجید جلالی، سرمربی تیم قرار داشت، را به خدمت گرفتیم.

وی ادامه داد: تا به امروز میثم بائو، علی کریمی و سعید دقیقی به عنوان سهمیه‌های لیگ برتری به تیم تراکتورسازی تبریز پیوستند و قرار است علی کریمی از روز شنبه در تمرینات گروهی حضور یابد.

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز قرارداد کریمی را یکساله عنوان کرد و افزود: توافقات خوبی با علی کریمی داشتیم و ایشان هم انتظار زیاد مالی از ما نداشت و اعلام کرد به خاطر هواداران به تیم تراکتورسازی پیوسته است.

زینی‌زاده که با بخش خبری ساعت 14:30 دقیقه شبکه خبر گفتگو می‌کرد، همچنین گفت: قاسم دهنوی و سیدمهدی سیدصالحی هم تا به امروز از تیم تراکتور سازی جدا شدند. ثابتی و اکرامی هم در فهرست مجید جلالی قرار نداشتند هم از تراکتورسازی رفتند. در این شرایط سهمیه نفرات خارجی و دو بازیکن لیگ برتری را می‌توانیم جذب کنیم که این مسئله تا آخر فصل نقل و انتقالات رخ خواهد داد.

کد خبر 2075408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha