تحولات مصر/

درخواست مرسی از مخالفان/طرح فوق العاده در فرودگاه ها پیش از تظاهرات 30 ژوئن

درخواست مرسی از مخالفان/طرح فوق العاده در فرودگاه ها پیش از تظاهرات 30 ژوئن

درخواست رئیس جمهوری مصر از مخالفان برای گفتگو و طرح فوق العاده در فرودگاه های این کشور پیش از تظاهرات 30 ژوئن از جمله اخبار مصر به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مرسی رئیس جمهوری مصر در گفتگو با روزنامه اخبار الیوم خواستار گفتگو با مخالفان خود شد. وی در تلاش برای کاهش اعتراضات مخالفان علیه خود گفت: آنچه برای آن تلاش می کنم گفتگو با هدف تحقق اهداف انقلاب و خواسته های جوانان و ملت مصر است.

وی در توجیه اقدامات یکجانبه خود که با مخالفت بسیاری از احزاب و جریان های سیاسی مصر روبرو شده است گفت: گروه های مخالف بارها مخالفت خود را با گفتگو اعلام کرده اند و برای انجام آن شرط تعیین کرده اند.

محمد مرسی خاطرنشان کرد که وی به تلاش های خود برای ارتباط با مخالفان ادامه خواهد داد و برای از بین بردن اختلافات احتمال تسریع در برگزاری انتخابات پارلمانی وجود دارد.

جبهه نجات ملی (ائتلاف اصلی مخالفان مرسی) قرار است 30 ژوئن در سرتاسر مصر علیه محمد مرسی و اقدامات وی طی یک سال گذشته تظاهرات برگزار کنند. به همین منظور 200 هزار نیروی امنیتی به حال آماده باش درآمده اند.

الجزیره نیز گزارش داد: فرودگاه های مصر هفته آینده پیش از برپایی تظاهرات 30 ژوئن به حال فوق العاده درخواهند آمد. "مجدی الیسری" رئیس امنیت فرودگاه قاهره با اعلام این خبر افزود: طرح فوق العاده از 28 ژوئن تا اول جولای در فرودگاه های مصر اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به موجب این طرح، شمار گشتی های امنیتی اطراف فرودگاه و ایست های بازرسی افزایش خواهد یافت و دوربین های مداربسته برای کنترل هر گونه اقدام غیر معمول در فرودگاه ها و اطراف آن وضع خواهند شد.

 

 

کد خبر 2082240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha