۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۰۷

سرهنگ قنبری مطرح کرد:

لرستان یکی از استانهای امن کشور است/ نقش رسانه ها در افزایش احساس امنیت

لرستان یکی از استانهای امن کشور است/ نقش رسانه ها در افزایش احساس امنیت

خرم آباد - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان لرستان با تاکید بر اینکه لرستان یکی از استانهای امن کشور است، گفت: رسانه ها نقش موثری در افزایش احساس امنیت در این استان دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد قنبری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران لرستان اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که همواره باید مورد توجه قرار گیرد افزایش احساس امنیت در لرستان است که در این راستا رسانه ها، مطبوعات، خبرگزاریها و صدا و سیما نقش موثری دارند.

وی با بیان اینکه احساس امنیت به معنی آنچه که مردم از وضعیت امنیتی یک منطقه احساس می کنند است، افزود: به طور حتم موضوع احساس امنیت از موضوع امنیت بسیار مهم تر است و در این زمینه باید رسانه ها، پلیس، دستگاههای فرهنگی و اجتماعی و ... در لرستان اقدامات لازم را برای افزایش احساس امنیت در استان انجام دهند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با تاکید بر اینکه افزایش احساس امنیت منجر به افزایش سرمایه گذاری اقتصادی در استان نیز خواهد شد، افزود: در این راستا رسانه ها می توانند با انعکاس فعالیتها و اقدامات پلیس به مردم در افزایش احساس امنیت نقش مهم و موثری داشته باشند.

سرهنگ قنبری با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی نیز در مقابل به طور حتم از ظرفیتهای رسانه های استان برای نهادینه شدن این امر استفاده خواهد کرد، افزود: نیروی انتظامی با صداقت و شفاف سازی اطلاعات لازم را در خصوص فعالیتهای صورت گرفته برای تامین امنیت مردم به رسانه ها اعلام می کند.

وی با تاکید براینکه استان لرستان یکی از استانهای امن کشور محسوب می شود، تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به فاکتورهایی که در این زمینه مدنظر است لرستان در زمینه وقوع جرایم به خط قرمز نرسیده و تنها مشکلی که در این زمینه وجود دارد این بوده که احساس امنیت در بین مردم پایین است.

فرمانده انتظامی استان لرستان با تاکید بر اینکه مردم نیاز دارند اقداماتی را که پلیس برای تامین امنیت آنها انجام می دهد را بدانند و درک کنند، افزود: زمانی این درک به وجود می آید که به مطالبات مردم در این زمینه پاسخ مثبت بدهیم.
 

کد خبر 2114090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha