۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۲۰

جواد نکونام مطرح کرد:

روز خوبی را برای فوتبال ملی رقم می‌زنیم/ آرزوی تیم‌های عربی حضور در این مرحله بود

روز خوبی را برای فوتبال ملی رقم می‌زنیم/ آرزوی تیم‌های عربی حضور در این مرحله بود

هافبک تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه بوریرام با شایستگی و لیاقت به این مرحله صعود کرده‌ و باید به آنها احترام گذاشت، گفت: با حمایت 90 دقیقه‌ای هواداران و پیروزی مقابل حریف تایلندی روز خوبی برای فوتبال ملی ایران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال برابر بوریرام تایلند ضمن بیان مطلب فوق گفت: به هرحال بازی‌های مرحله حذفی همیشه سخت است و نباید تیم‌ها را از نظر کیفیتی با همدیگر مقایسه کرد. آنها با شایستگی و لیاقت به این مرحله صعود کرده‌اند و باید به آنها احترام گذاشت.

وی با بیان اینکه بوریرام از چند بازیکن خارجی سود می‌برد و تیمی مسنجم است، اضافه کرد: کادرفنی تیم فیلم بازی‌های بوریرام برابر بنیادکار و دیدار این تیم در هفته اخیر لیگ تایلند را برای ما آنالیز کرده‌اند. واقعا بدست آوردن این فیلم‌ها خیلی سخت است اما این کار از سوی کادرفنی انجام شد تا با شناخت کامل به مصاف بوریران برویم، اتفاقی که باعث شد یک قدم جلوتر از حریفان باشیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال ادامه داد: فردا چهارشنبه نقطه قوت ما هواداران هستند و با حضورشان و حمایت تا دقیقه 90 بازی، همراه با ما بازی را با موفقیت به پایان برسانند. ما با هم با تمام توان بازی خواهیم تا بازی  رفت را به سود خود پایان داده، در بازی برگشت از نتیجه‌ای که در تهران بدست آوردیم، دفاع کرده و در نهایت به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی در ادامه یادآور شد: خیلی مهم است در این بازی گل نخوریم اما قطعا به آنها گل خواهیم زد، فردا روز خوبی برای فوتبال ملی ایران خواهد بود و از همه می‌خواهیم ما را دعا کنند و با حمایت هواداران نتیجه خوبی را در این بازی بدست آوریم.

نکونام در خصوص اختلاف سطح فوتبال آسیا و اروپا تاکید کرد: مقایسه کیفیتی که اصلا نمی‌توان داشت، همه می‌دانیم کیفیت فوتبال آسیا و اروپا زمین تا آسمان است. نمونه آن توپ و لباس‌ها است که همه مربیان از جمله علی دایی، امیر قلعه‌نویی و خیلی‌های دیگر از کیفیت اینها ایراد می‌گیرند. متاسفانه به جای اینکه شرایط را بهبود ببخشیم، اصرار مجدد به کار اشتباه داریم. وقتی هم اشتباه می‌کنیم، نمی‌خواهیم قبول کنیم، اشتباه کرده‌ایم ولی یک عده نظر کارشناسی می‌دهند که اصلا درست نیست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در گروه سختی قرار داشتیم و تلاش زیادی انجام دادیم تا به این مرحله رسیدیم، شاید مانند خیلی از تیم‌های بزرگ هزینه نکردیم اما تنها با تلاش و غیرت بازیکنان، کادرفنی و حمایت هواداران بود که به این مرحله صعود کردیم. بنده خوشحالم زیرا خیلی از تیم‌های عربی آرزو می‌کردند به این مرحله صعود کنند.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد مصدومیتش در بازی داماش و اینکه آیا این مصدومیت همچنان ادامه دارد، گفت: من وظیفه‌ام را در بازی با داماش انجام دادم زیرا در قبال آن پول و پاداش می‌گیرم. همیشه خود را مدیون هوادارانی می‌دانم که بدون هیچ چشمداشتی به ورزشگاه آمده و ما را حمایت می‌کنند.

دیدار تیم‌های استقلال ایران و بوریرام تایلند در بازی رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 20:15 دقیقه چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 2119224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha