۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۸:۳۵

مديركل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس معرفي شد

مديركل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس معرفي شد

شیراز- خبرگزاری مهر: با حضور مشاور اجرايي استاندار فارس فرشيد صفري به عنوان مدير كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس معرفي شد.

به گزارش خبرگزاری مهر،مشاور اجرايي استاندار فارس در جلسه معرفي مدير كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس با اشاره جايگاه ارزشمند و تاثير گذار اين بخش افزود: ديدگاه مديريت ارشد استان حضور فراگير و دانش محور روابط عمومي در تمامي فعاليتهاست و در اين راستا نيز بهره گيري از نيرويهاي متخصص مجموعه وزارت كشور اولويت و سياست استاندار فارس به شمار مي رود.

سيد محمود موسوي با بيان مشكلات و پيامدهاي منفي بكار گيري نيروي هاي  غير متخصص و خارج از مجموعه افزود: اكنون ميدان بكار گيري  نيرو هاي متخصص و بومي دستگاه هاست و در اين زمينه عقلانيت، مديريت و داشته هاي واقعي است كه منجر به روان سازي  امور جاري  مي شود.

وي خاطر نشان كرد:  اميدواريم حوزه روابط عمومي در معرفي و كادر سازي اهداف وماموريتهاي اصلي دولت گام هاي موفق تري داشته باشد.

مدير كل روابط عمومي وامور بين الملل استانداري فارس نيز در اين جلسه با ابراز خرسندي از حضور در اين مجموعه  اظهار داشت: اميدواريم تا نيرويهاي مفيدي براي دولت تدبير و اميد باشيم و ما براي سربلندي نظام  مقدس جمهوري اسلامي ايران از هيچ كوششي دريغ نخواهيم كرد.

اين جلسه با معرفي فرشيد صفري به عنوان مدير كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس پايان يافت.

فعالیت 700 کارگاه های فعال صنایع دستی در فارس

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس با اشاره به این که یکی از افتخارات اقوام و ملل مختلف ، صنایع دستی و بومی آن قوم و ملت می باشد گفت : بررسی استعداد و ظرفیتهای ایجاد اشتغال در اقتصاد جوامع یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز هر جامعه ای است.

قدرت ا... تاج بخش ، بیان کرد : در برنامه های توسعه اقتصادی و اجتماعی ، برنامه ریزی آموزشی با توجه به ایجاد اشتغال می تواند در رفع بیکاری جامعه ، نقش موثری داشته باشد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس یکی از پتانسیلهای قابل ملاحظه استان فارس را صنایع دستی استان اعلام کرد و افزود: به منظور استفاده بهینه از ظرفیتهای بالقوه استان و در راستای توسعه آموزش صنایع دستی و ایجاد اشتغال در این استان پهناور این اداره کل آموزش صنایع دستی را در رئوس برنامه های خود قرار داده و درهمین راستا در سال جاری تعداد 904 نفر در شته های مختلف  صنایع دستی در استان آموزش دیده اند.

تاج بخش کارگاه های تولیدی صنایع دستی راه اندازی شده استان فارس در سال جاری را تعداد 30 کارگاه در رشته های گلیم بافی، منبت، معرق، هم جوشی شیشه، گره چینی ، زیورآلات سنتی، سراجی سنتی، تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی ، ساخت سازهای سنتی و   شیشه گری سنتی با میزان اشتغال زایی 252 نفر اعلام کرد .

به گفته وی در حال حاضر تعداد 700 کارگاه صنایع دستی فعال در سطح استان فارس وجود دارد.

کد خبر 2169335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha