۲۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۹:۳۱

روابط عمومی استانداری لرستان حائز عنوان برتر در میان استانداریهای کشور شد

روابط عمومی استانداری لرستان حائز عنوان برتر در میان استانداریهای کشور شد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، روابط عمومی استانداری لرستان را به لحاظ حجم تولیدات خبری و انتشار اخبار از طریق پایگاه خبری به عنوان روابط عمومی برتر در میان استان های مختلف کشور معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با ارسال نامه ای به استانداری های سراسر کشور، عملکرد حوزه اطلاع رسانی و اخبار استانداریهای سراسر کشور در 20 روز نخست آذرماه جاری را در قالب یک جدول مدون تهیه و اعلام کرده است.

دراین نامه که به امضای روح اله جمعه ای رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور تهیه و ارسال شده، روابط عمومی استانداری لرستان با کسب 30 امتیاز به عنوان برترین روابط عمومی کشور در این مدت به لحاظ فعالیت های اطلاع رسانی و خبری انتخاب و معرفی شده است.

برهمین اساس، استانداری های خراسان جنوبی با 27 امتیاز، سمنان با 24 امتیاز و خراسان رضوی با 21 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

دراین نامه قید شده که در پایان هر ماه گزارش عملکرد خبری روابط عمومی استانداریهای سراسر کشور، از سوی رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور برای استانداران ارسال می شود.

کد خبر 2196260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha