۲۱ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۱۸

میرعماد خبر داد:

کسب رتبه اول توسط روابط عمومی منابع طبیعی استان سمنان در جشنواره کشوری

کسب رتبه اول توسط روابط عمومی منابع طبیعی استان سمنان در جشنواره کشوری

سمنان – خبرگزاری مهر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی این اداره کل در سطح ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن میرعماد صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با اشاره به اینکه نخستین جشنواره آثار برتر روابط عمومی ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری سراسر کشور همزمان با هجدهمین گردهمایی سراسری مدیران این واحد در استان اصفهان برگزار شد اظهار داشت: در این جشنواره که با حضور ریاست سازمان جنگلها در اصفهان برگزار شد روابط عمومی این اداره کل با کسب رتبه برتر خوش درخشید.

وی با بیان اینکه از آثار تولید شده در 10محور تقدیر به عمل آمد، افزود: استان سمنان بر اساس ارزیابی عملکرد کل روابط عمومی های کشور مقام اول را کسب کرد که با اهدای لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان نیز در این نشست، با بیان اینکه ارتقاء فرهنگ منابع طبیعی در بین سطوح مختلف مردم لازمه دستیابی به توسعه پایدار در کشور است، گفت: حضور پر رنگ رسانه های استانی بویژه خبرگزاریها، روزنامه ها و هفته نامه های استانی و تلاش پر رنگ خبرنگاران در عرصه فرهنگ سازی منابع طبیعی ضروری است.

ابوالفضل صیادجو تاکید کرد: کسب این مقام با تلاش کلیه خبرنگاران در عرصه های منابع طبیعی بدست آمده است.   

وی در خاتمه تصریح کرد: فرهنگ سازی استفاده درست از منابع طبیعی نه تنها نباید در حاشیه باشد بلکه باید در متن قرار گیرد.

کد خبر 2212029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha