۲۵ دی ۱۳۹۲، ۱۹:۱۶

آذین:

حضور 35000 نفر افغانی در رفسنجان/ سالن ورزشی دو هزار نفری رفسنجان تکمیل می شود

حضور 35000 نفر افغانی در رفسنجان/ سالن ورزشی دو هزار نفری رفسنجان تکمیل می شود

رفسنجان - خبرگزاری مهر: نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی از حضور 35 هزار نفر افغانی در رفسنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین آذین عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای تکمیل سالن ورزشی 2000 هزار نفری رفسنجان 500 میلیون تومان نیاز است که در دیداری که با وزیر نفت داشتم این موضوع را پیگیری کردم و وی نیز قول مساعد در این رابطه داد.

وی ادامه داد: در دیدار با وزیر نفت همچنین مشکلات روستاها و دهستانهای فاقد گاز در شهرستان از جمله خنامان و راویز مورد بررسی قرار گرفت و خواستار توجه به این موضوع از سوی وزارت نفت شدیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار به دیدار خود با ابتکار رئیس سازمان محیط زیست اشاره کرد و بیان داشت: در این دیدار مسائل و مشکلات زیست محیطی رفسنجان، صنایع آلاینده در شهرستان و تأثیر آنها بر محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت که خانم ابتکار قول داد رفسنجان و انار جزو نخستین شهرهایی باشند که از آنها بازدید خواهند کرد.

آذین همچنین اظهار داشت: در دیداری نیز که با معاون اول رئیس جمهور داشتیم در رابطه با مسائل توسعه در استان موضوعاتی درباره پروژه های صنعتی و اشتغالزایی شد که باید پیگیری انجام شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار با بیان اینکه افاغنه در کشور 2.5 میلیون شغل را در اختیار دارند، تصریح کرد: شهرستان رفسنجان نیز با داشتن نزدیک به 35 هزار افاغنه و اشتغال بسیاری از آنها نیازمند توجه بیشتر است.
 

کد خبر 2215485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha