۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۰۹

محمدرضا خالقی زاده مدیر روابط عمومی شورای شهر اهواز شد

محمدرضا خالقی زاده مدیر روابط عمومی شورای شهر اهواز شد

اهواز - خبرگزاری مهر: با حکم رئیس شورای شهر اهواز، محمدرضا خالقی زاده به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این شورا منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شورای شهر اهواز که در دوره سوم با حکم وزارت کشور وقت منحل شده بود، با وجود آغاز به کار اعضای دوره چهارم و گذشت چند ماهف هنوز فردی را به عنوان مدیر روابط عمومی انتخاب نکرده بود.

در همین خصوص رامی علاسوند مقدم رئیس شورای شهر اهواز به خبرنگار مهر گفت: در این مدت به دنبال گزینه ای شایسته برای این سمت بودیم زیرا اعتقاد ما بر این است که روابط عمومی یکی از ارکان شورای شهر به شمار می رود.

وی افزود: اعضای شورای شهر، منتخب مردم هستند به همین دلیل یکی از لازمه های کار آنها برقراری ارتباط مناسب با مردم است که روابط عمومی بخش عمده ای از این وظیفه سنگین را به عهده دارد.

علاسوند مقدم ادامه داد: بعد از بررسی های مختلف، محمدرضا خالقی زاده که از تجربه کافی در امور روابط عمومی و رسانه ها برخوردار است به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر اهواز منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا خالقی زاده یکی از افراد فعال رسانه ای در استان به شمار می رود که سابقه همکاری با روزنامه های شرق و اعتماد را در کارنامه دارد. وی همچنین مدتی به عنوان سردبیر اتاق خبر استانداری خوزستان انجام وظیفه کرد.

خالقی زاده همچنین یکی از نویسنده های سریال معروف ترانه مادری است که چند سال قبل در زمان پخش خود از شبکه سوم سیما، مخاطبان بی شماری را جذب کرد.

کد خبر 2219740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha