۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۳:۲۴

مظفری:

روابط عمومی استانداری مازندران در کشور برتر شد

روابط عمومی استانداری مازندران در کشور برتر شد

ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: بر اساس ارزيابي مركز اطلاع رساني و امور بين الملل وزارت كشور، این اداره كل با 131 امتيار رتبه اول را در زمينه تعامل خبري و اطلاع رساني در سطح كشور كسب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد مظفري گفت: در آذر 92 كه مسئوليت روابط عمومي استانداري مازندران را بر عهده گرفتم و بر اساس ارزيابي اعلام شده روابط عمومي استانداري مازندران در اين زمينه با 6 امتياز  رتبه 28 كشور را كسب كرده بود كه اين رتبه در پايان ديماه با 36 امتياز به رتبه هشتم ارتقاء يافته بود.

وي افزود : با اقدامات جهادي استاندار مازندران و گسترش فعاليتهاي مختلف در سطح استان و انعكاس به موقع اخبار و رويدادها ، در ارزيابي پايان بهمن ماه ، اداره كل روابط عمومي استانداري مازندران توانست رتبه اول را در بين روابط عمومي هاي استانداري هاي كشور كسب كند.

مظفري تصريح کرد: بر اساس اين ارزيابي استان ايلام با 96 امتياز ، استان آذربايجان شرقي و گلستان با 93 امتياز و آذربايجان غربي با 88 امتياز در رتبه هاي بعدي قرار دارند.

مظفري توليد اخبار كيفي و مستند ، ارائه خبرهاي مهم و ويژه ، مقالات كاربردي ، تهيه نماهنگ ها و گزارش هاي تصويري و تهيه آلبوم عكس موضوعي از فعاليتها را از جمله محورهاي اين ارزيابي اعلام كرد و افزود: فقط اخبار و مطالب توليدي استان كه داراي كيفيت بوده و مربوط به فعاليت استاندار مازندران است در مركز اطلاع رساني وزارت كشور منتشر مي شود.

وي از همكاري بسيار خوب رسانه هاي گروهي استان براي انعكاس اخبار و رويدادهاي استانداري مازندران تقدير و تشكر کرد و افزود: اميدواريم با همت بلند همكاران خوب رسانه اي و تلاش شبانه روزي همكاران اداره كل روابط عمومي استانداري مازندران اين موفقيت ها استمرار يابد.

وي در پايان تاكيد كرد: استاندار مازندران عزم خود را براي توسعه اقتصادي مازندران جزم کرده است و انتظار مي رود تا همه رسانه ها در اين مسير پيشرفت و توسعه مدير ارشد اجرايي استان را همراهي كنند.

کد خبر 2248193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha