۲۸ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۰۶

آیت الله شبیری زنجانی:

موفقیت‌های کمیته امداد به واسطه حمایت‌های الهی است/ اخلاص در کار موجب ماندگاری می‌شود

موفقیت‌های کمیته امداد به واسطه حمایت‌های الهی است/ اخلاص در کار موجب ماندگاری می‌شود

قم - خبرگزاری مهر: یکی از مراجع تقلید شیعیان، کار کمیته امداد را از عبادات مهم برشمرد و افزود: موفقیت‌های کمیته امداد به واسطه حمایت‌های الهی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی سید موسی شبیری زنجانی، شامگاه چهارشنبه در دیدار سرپرست و اعضای شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: کارهایی که کمیته امداد انجام می‌دهد جزو بهترین عبادات است.

وی با بیان اینکه آنچه که موجب موفقیت در کار‌ها می‌شود اخلاق و صداقت است، گفت: باید دانست قدرت نامتناهی از آن خداوند است و کار‌ها باید تنها برای رضای خداوند انجام شود.

استاد برجسته حوزه ادامه داد: تشکیلات زیادی وجود داشته اما چون پشتیبان الهی نداشته‌اند از بین رفتند.

وی اظهار داشت: آیت الله حائری در زمانی که رضاخان با حوزه‌های علمیه مبارزه می‌کرد با اخلاص خود حوزه علمیه قم را بنا نهاد که این امر در آن زمان غیر طبیعی بود اما به دلیل اینکه هدفش تنها رضای خداوند بود آن حرکت تا امروز ادامه یافته است.

آیت الله شبیری زنجانی تأکید کرد: اخلاصی که بانی حوزه علمیه قم داشت موجب شد تا خداوند از این تشکیلات تا امروز پشتیبانی و حمایت کند.

وی کار کمیته امداد را از عبادات مهم برشمرد و افزود: موفقیت‌های کمیته امداد به واسطه حمایت‌های الهی است.

این مرجع تقلید شیعیان ابراز امیدواری کرد: با توجه به مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، عنایات خداوند موجب آن خواهد شد تا کمیته امداد بتواند در راستای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان موفق‌تر از قبل باشد.

کد خبر 2272475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha