۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۹:۵۹

دوعلی در گفتگو با مهر:

رئيس جديد هيئت دو و میدانی استان قم مشخص مي‌شود

رئيس جديد هيئت دو و میدانی استان قم مشخص مي‌شود

قم - خبرگزاري مهر: مسئول برگزاری مجامع هیئت های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاري مجمع انتخابات اين هيئت براي تعيين رئيس جديد هیئت دو و میدانی قم خبر داد.

محسن دوعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اين هيئت در طول چهار سال گذشته به رياست ابوالقاسم اکرمی به اداره امور دو و میدانی قم مشغول بوده است و با پايان اين مهلت چهار ساله، مجمع انتخابات به منظور تعيين رئيس جديد برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به زمان و مكان برگزاري مجمع انتخابات هيئت دو و میدانی استان قم بيان داشت: مجمع انتخابات هيئت دو و میدانی استان قم عصر پنج‌شنبه با حضور افشین داوری رئیس فدراسيون دو و میدانی، عباس جهان‌بيني و سیدمهدی غیاثی مديركل و معاون توسعه ورزش اداره كل ورزش و جوانان استان قم و ساير اعضاي مجمع شكل خواهد گرفت.

مسئول برگزاری مجامع هیئت های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان داشت: در اين مجمع ابتدا عملكرد هيئت دو و میدانی استان قم در طول چهار سال گذشته كه ابوالقاسم اکرمی رياست آن را بر عهده دارد بررسي و در ادامه با برگزاري انتخابات و جمع‌آوري آراي اعضاي واجد شرايط راي دادن در مجمع هيئت دو و میدانی، رئيس جديد هيئت دو و میدانی استان قم نيز براي چهار سال آينده معرفي مي شود.

وي با بيان اينكه ابوالقاسم اکرمی علاوه بر ریاست چهار سال گذشته هیئت دو و میدانی قم سال‌هاي زيادي است كه سكاندار انجمن دو و میدانی آموزشگاه های استان قم نیز محسوب مي‌شود،‌ تصريح كرد: در مجمع انتخابات هيئت دو و میدانی استان قم با حضور مسئولان فدراسيون دو و میدانی و ورزش و جوانان قم عملکرد این هیئت در چهار سال گذشته نیز نقد می شود.

دوعلی عنوان داشت: در اين مجمع ابتدا اکرمی، رئيس هيئت دو و میدانی خلاصه‌اي از مهم‌ترين فعاليت‌هاي هيئت دو و میدانی استان قم از زمان حضورش در اين هيئت به ويژه در سال جاري را ارائه خواهد كرد و سپس نوبت به مديركل ورزش و جوانان قم و رئيس فدراسيون دو و میدانی خواهد رسيد تا ارزيابي خود از عملكرد اين هيئت در سال جاري بيان كنند.

مسئول برگزاری مجامع هیئت های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان داشت: رياست اکرمی در حالي به كار خود در هيئت دو و میدانی قم پايان مي‌دهد كه اکرمی از زمان حضور خود در اين هيئت تلاش كرد تا ضمن توسعه بخش همگاني دو و میدانی، به صورت مفيد و مستمر در مهم‌ترين مسابقات و رويدادهايي كه بر اساس تقويم فدراسيون دو و میدانی مشخص شده، شركت كند كه اين مهم به شكل جدي اجرايي شده است.

گفتنی است: مجمع انتخابات هیئت دو و میدانی استان قم از ساعت 13 روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 2277201

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha