۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۰۳

خدمتگزار:

ساختار اداری کشور نیازمند تحول اساسی است/ روابط عمومی‌ها توانمندی‌های استان را معرفی کنند

ساختار اداری کشور نیازمند تحول اساسی است/ روابط عمومی‌ها توانمندی‌های استان را معرفی کنند

بیرجند- خبرگزاری مهر:استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ساختار اداری ما احتیاج به یک پالایش و تغییر و تحول اساسی دارد، گفت: ضرورت دارد تا ساختار اداره‌ها به گونه‌ای مورد بازنگری قرار گرفته شود تا با تلاش‌های مدیران و مسئولان روابط عمومی، دستگاه‌های مربوطه به درستی مدیریت شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، وجه اله خدمتگزار ظهر دوشنبه در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی ضمن عرض تبریک عید مبعث، اظهار داشت: عید مبعث بهترین عید مسلمانان است چون بهترین و ارجح ترین فرد از جانب خداوند متعال ماموریت و مسئولیت یافته است.

وی تصریح کرد: مدیران و مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی مسئولیت بسیار خطیری در دستگاه های مربوطه استان بر عهده دارند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: با توجه به نگاه، خواسته، انتظار و توقع مردم از دستگاه های اجرایی، مسئولان و مدیران روابط عمومی هر دستگاه باید با رعایت صداقت و امانت این قبیل مسائل را با یکدیگر تنطیم، تطبیق و بیان کنند.

خدمتگزار گفت: با توجه به پیشرفت‌هایی که در حال حاضر در جهان ایجاد شده، زمینه های برقراری ارتباط به روش‌های بسیار ساده امکان‌پذیر شده است.

وی با بیان اینکه کار مدیر روابط عمومی هنر می‌طلبد و نیازمند هنرمندی است، عنوان کرد: مدیر با آشنا بودن به تکنولوژی روز و آگاه بودن به فن انتشار اخبار، می‌تواند مطلب را به درستی بیان کند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: مدیران و مسئولان روابط عمومی کارشناسان و همراهان خوبی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی هستند.

خدمتگزار اظهار کرد: ساختار دستگاه‌ها به گونه‌ای است که اگر مدیران و مسئولان روابط عمومی به جد در حوزه مسئولیت خود تلاش نکنند تمامی امور دستگاه بی‌نتیجه خواهد ماند.

وی افزود: هرگونه اخباری در صورتیکه در زمان مطلوب و در موعد مقرر خود اعلام نشده و به سمع مخاطب نرسد هیچ اعتباری نخواهد داشت.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ساختار اداری ما احتیاج به یک پالایش و تغییر و تحول اساسی دارد، گفت: ضرورت دارد تا ساختار اداره‌ها به گونه‌ای مورد بازنگری قرار گرفته شود تا با تلاش‌های مدیران و مسئولان روابط عمومی، دستگاه های مربوطه به درستی مدیریت شوند.

خدمتگزار خطاب به مدیران و مسئولان روابط عمومی یادآورشد: انتظار ما از شما به عنوان نزدیکترین فرد به مدیران دستگاه‌های اجرایی این است تا با مدیر و مسئول دستگاه خود ارتباط  بسیار صمیمی و متعهدانه برقرار کنید.

وی ادامه داد: همچنین ارتباط صمیمی و متعهدانه مدیر دستگاه با مردم و شهروندان سبب برقراری ارتباط دو سویه مابین دستگاه، مدیر آن، روابط عمومی و مردم می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی از مدیران و مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خواست تلاش نمایند ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان را به شکل مطلوب و آنچنان که شایسته است معرفی کنند.

خدمتگزار متذکر شد: مدیران و مسئولان روابط عمومی در وهله نخست باید دستگاه مربوطه خود را به طور دقیق شناخته و در جریان برنامه ها، اهداف و اقدامات آن باشند چراکه با عدم شناخت دستگاه نمی توانند نسبت به آن مراقبت، مواظبت و انجام وظیفه کنند.

وی یادآور شد: یکی از دلایلی که پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد، حضور مردم در صحنه انقلاب بود بنابراین اگر بخواهیم استان را به خوبی معرفی کنیم باید در میدان کار قرار گرفته و در وهله نخست استان را به درستی بشناسید.

استاندار خراسان جنوبی خطاب به مدیران روابط عمومی، گفت: از مدیران دستگاه‌ها بخواهید امور را دنبال کنند، زمان را از دست ندهید و با همراهی مدیران دستگاه ها امور را به درستی پیگیری کنید.

لازم به ذکر است در این مراسم از 17 مدیر روابط عمومی برتر دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی و همچنین چهار خبرنگار حوزه صدا و سیمای استان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 2299623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha