۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۵

کارگردان «لاله‌» در گفتگو با مهر:

جنایات اسرائیل در تاریخ ثبت می‌شود/ حضور در راهپیمایی روز قدس وظیفه انسانی است

جنایات اسرائیل در تاریخ ثبت می‌شود/ حضور در راهپیمایی روز قدس وظیفه انسانی است

کارگردان فیلم «لاله» بر این موضوع تاکید کرد که هنرمندان ایران نسبت به موضوع فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی بی‌تفاوت نیستند و حضور خود در راهپیمایی روز قدس را انجام وظیفه انسانی دانست.

اسدالله نیک‌نژاد، کارگردان فیلم «لاله» که در راهپیمایی روز قدس حضور یافته است درباره اهمیت روز قدس و راهپیمایی امروز به خبرنگار مهر گفت: حرکت های این چنینی باعث می شود که همه مردم جهان نسبت به همیت موضوع آگاه شوند. این روزها فاجعه انسانی در غزه اتفاق می افتد و در هر 48 ساعت بیش از 50 کودک کشته می شوند.

وی ادامه داد: این نسل‌کشی اتفاق بسیار دردناکی است و اعتراض آحاد مردم منجر به این خواهد شد که آیندگان متوجه شوند که چه اتفاقات وحشتناکی در این برهه از تاریخ رخ داده است.

کارگردان فیلم «لاله» عنوان کرد: مساله مهم اینجاست که با وجود اطلاع‌رسانی‌هایی که می‌شود ولی باز هم خبررسانی‌ها به گونه‌ای است که اطلاعات کامل به گوش مردم جهان نمی‌رسد و آنها نمی‌توانند از جزئیات و بلای عظیمی که بر سر این مردمان مظلوم می آید، باخبر شوند.

وی درباره حضور سینماگران و اهالی هنر در راهپیمایی امروز توضیح داد: حضور در مراسم‌های این چنینی می تواند مثمرثمر باشد و نشان می‌دهد هنرمندان ایران نسبت به موضوع بی‌تفاوت نیستند.

نیک‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: خوشحال هستم که امروز به عنوان عضوی از جامعه سینمای ایران در این مراسم حضور دارم و امیدوارم حضور من موثر باشد.

کد خبر 2337811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha