۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۲۶

اکبری خبر داد:

محور کرج - چالوس فردا یکطرفه می شود/ احتمال افزایش محدودیت های ترافیکی وجود دارد

محور کرج - چالوس فردا یکطرفه می شود/ احتمال افزایش محدودیت های ترافیکی وجود دارد

کرج - خبرگزاری مهر: رییس پلیس استان البرز گفت: برای تسهیل در عبور و مرور محورهای مواصلاتی استان و با توجه به محدودیت های ترافیکی از یکطرفه شدن محور کرج - چالوس در روز دوشنبه خبر داد.

سرهنگ رضا اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به محدودیت های ترافیک و برای تسهیل در عبور و مرور تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 22 روز دوشنبه 6 مرداد ماه تا ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 7 مرداد ماه از سمت کرج به مرزن آباد یکطرفه می شود.

اکبری در ادامه با اشاره به اینکه اگر عید سعید فطر روز دوشنبه اعلام شود تردد وسیله نقلیه از ساعت 24 روز یکشنبه 5 مردادماه اعمال می شود، یادآور شد: در این صورت از ساعت 24 امشب تا ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 6 مردادماه ازسمت کرج به سمت مرزن اباد یکطرفه خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: با توجه به اعمال محدودیت های ترافیکی تردد وسایل نقلیه از ساعت 21 روز دوشنبه 6 مردادماه الی 5 بامداد روز سه شنبه 7 مرداد ماه ازمرزن اباد به سمت کرج ممنوع است.

رییس پلیس راه استان البرز خاطرنشان کرد: کلیه موتورسیکلت ها نیز تا پایان محدودیت در محور کرج - چالوس و بالعکس با ممنوعیت تردد مواجه هستند.
 

وی گفت: هم وطنان برای دریافت آخرین اخبار ترافیک محورهای مواصلاتی استان و آگاهی از وضعیت راه های کشور و امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی می توانند با مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا و با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی تماس حاصل کنند.

در پایان وی از همه رانندگان خواست تا با حفظ شکیبایی و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی سفری خوش را برای خود و خانواده اشان به ارمغنان آورند.

گفتنی است؛ چنانچه بار ترافیکی در محورهای یاد شده در ساعات تعیین شده کم نشود ساعت محدودیت افزایش خواهد یافت.

کد خبر 2339527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha