۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۶:۱۲

همزمان با سراسر كشور؛

دعاي عرفه در 15 بقعه و امامزاده استان بوشهر برگزار می شود

دعاي عرفه در 15 بقعه و امامزاده استان بوشهر برگزار می شود

بوشهر - خبرگزاري مهر: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: مراسم پرفیض دعای عرفه امسال همزمان با سراسر كشور در پانرده بقاع متبرکه وامامزادگان اين استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی حسینی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از مردم ولایتمدار استان بوشهر جهت شرکت دراین مراسم معنوی دعوت به عمل آورد و اظهار داشت: مراسم دعای پرفیض عرفه در شهر بوشهر در امامزاده عبدالمهیمن (ع) و امامزاده هاشم (ع) پایگاه هوایی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم در شهرستان تنگستان در امامزاده میراحمد (ع) اهرم برگزار می‌شود، افزود: در امامزاده زیدبن علی (ع) روستای گلنگون، امامزاده شاه نعمت الله (ع) روستای آباد و امامزاده امیرکبیر روستای چاه پیر یز برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به محل برگزاری دعای عرفه در شهرستان دشتی، اذعان داشت: در امامزاده بدرمنیر روستای بامنیر و امامزاده میرمحمد طاهر روستای منقل شاهد برگزاری این مراسم خواهم بود.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم در شهرستان جم، خاطرنشان ساخت: مراسم دعای عرفه در امامزاده سیدحبیب الله (ع) ریز برگزار می شود.

حسینی با اشاره به اینکه این مراسم در شهرستان دیر در امامزاده محمد (ع) بردخون برگزاری می‌شود، تصریح کرد: در شهرستان کنگان در امامزاده شاه حسین (ع) بنک نیز این مراسم برگزار می شود.

وی به محل‌های برگزاری دعای عرفه شهرستان دشتستان نیز اشاره کرد و ادامه داد: در امامزاده محمد (ع) تنگ ارم، شاهزاده احمد (ع) دالکی و شاهزاده ابراهیم (ع) روستای نینیزک شاهد برگزاری این آئین خواهیم بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر تاکید کرد: دعای عرفه در روز شنبه 12 مهرماه، راس ساعت 15 در پانزده بقعه و امامزاده شاخص استان بوشهر همزمان با سراسر كشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 2381949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha