۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۸:۰۶

آریایی:

جستجو برای یافتن قربانیان سیلاب لرستان ادامه دارد/ به کار گیری 150 نفر از عوامل هلال احمر

جستجو برای یافتن قربانیان سیلاب لرستان ادامه دارد/ به کار گیری 150 نفر از عوامل هلال احمر

خرم آباد - خبرگزاری مهر: در پی وقوع سیلاب در استان لرستان و سقوط دو دستگاه خودرو در رودخانه شوراب خرم آباد جستجو ها همچنان برای یافتن قربانیان این حادثه در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اثر بارندگیهای روزهای گذشته در استان لرستان و آبگرفتگی و سیلاب در مرکز این استان دو دستگاه خودرو پراید و پژو در رودخانه شوراب خرم آباد سقوط کرد که در این راستا جستجو برای یافتن سرنشینان این خودروها از امروز صبح از سوی نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر لرستان، اهالی منطقه و دستگاههای دیگر آغاز شده است.

در پی این جستجو ها نیروهای امدادی هلال احمر لرستان موفق شدند که یک نفر از سرنشینان خودرو پژو که حامل معلم و سه دانش آموز وی بودند را در یک کیلومتری محل سقوط خودرو به رودخانه کشف کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استان لرستان در این رابطه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روند جستجو برای پیدا کردن اجساد غرق شده در رودخانه شوراب خرم آباد اظهار داشت: در حال حاضر جستجو برای یافتن قربانیان حادثه سیلاب در محل رودخانه شوراب خرم آباد در حال انجام است.

رضا آریایی با اشاره به اینکه در حال حاضر میزان آب این رودخانه نسبت به صبح فروکش کرده است عنوان کرد: در این راستا عملیات جستجو برای یافتن اجساد غرق شده در این رودخانه از سوی عوامل جمعیت هلال احمر لرستان، اهالی منطقه و دستگاههای مرتبط دیگر در حال انجام است.

وی با اشاره به بسیج 150 نفر از اعضای جمعیت هلال احمر استان لرستان برای یافتن قربانیان سیلاب لرستان تصریح کرد: همچنین اهالی روستاهای اطراف رودخانه نیز به کمک نیروهای امداد رسان جمعیت هلال احمر استان آمده اند.

مدیر کل مدیریت بحران استان لرستان با بیان اینکه در حال حاضر عملیات جستجو برای یافتن این اجساد تا چند کیلومتر پایین تر از رودخانه نیز در حال انجام است عنوان کرد: همچنین هلی کوپتر جمعیت هلال احمر استان نیز برای یافتن این اجساد چند پرواز هوایی داشته است.

آریایی همچنین به استفاده از سگ های جستجو گر برای یافتن قربانیان سیلاب در محل رودخانه شوراب اشاره کرد و گفت: جستجو برای یافتن قربانیان سیلاب لرستان تا تاریک شدن هوا ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2393735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha