۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۵۳

تجمع مردم اصفهان در واکنش به حوادث اسیدپاشی در مقابل دادگستری استان

تجمع مردم اصفهان در واکنش به حوادث اسیدپاشی در مقابل دادگستری استان

اصفهان - خبرگزاری مهر: صبح امروز تعداد زیادی از مردم اصفهان در مقابل دادگستری استان، در واکنش به حادثه اسیدپاشی تجمع کرده و خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی با این قضایا شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز در پی حوادث اسیدپاشی به بانوان در شهر اصفهان تعدادی از مردم این شهر در برابر دادگستری اصفهان، در برابر این حادثه تجمع کردند.

در محل تجمع مقامات قضایی و انتظامی، حسن رحیمی دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان و حسین ‌زاده جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان حاضر شدند.

در این تجمع مردم با شعارهایی نظیر، «زاینده‌رود خشک شده، اسیدپاشی مد شده»، «امنیت، آزادی حق مسلم ماست» «اصفهان شهر ما، امنیت حق ما» به قضیه اسیدپاشی اعتراض کردند.

با توجه به اسیدپاشی به چهار دختر 23 تا 35 ساله اصفهانی در روزهای گذشته که البته به گفته ناجا از نظر ویژگی های فرهنگی و اجتماعی هیچ اشتراکی نداشته اند افراد معترض امروز  احساس ناامنی خود را نسبت به احساس فقدان امنیت دختران خود در اصفهان به مقامات قضایی ابراز داشتند.

به گزارش مهر، هم اکنون مردمی که از صبح روبروی ساختمان دادگستری تجمع کرده بودند، متفرق شده و جمعیت اندکی هم اکنون در مقابل دادگستری حضور دارند که در حال پراکنده شدن، هستند.
 

 

کد خبر 2394195

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha