تقی پور تاکید کرد:

بسیج در جنگ نرم پشتیبان منافع نظام است

بسیج در جنگ نرم پشتیبان منافع نظام است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بسیجیان در صحنه جنگ نرم و فضای مجازی به مقابله جدی با دشمنان برخاسته اند و با ایجاد سلامت خانواده و توسعه فرهنگ دینی در این فضا، ضربات مهلکی به دشمن وارد می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا تقی پور امروز دوشنبه در تجمع بزرگ دو هزار نفری بسیجیان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار داشت: بسیجیان حضور موثری در تمام عرصه های انقلاب داشته اند و حرکت بسیجیان تضمین ثبات و آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه فضای جنگ و نوع آن در کشور تغییر یافته است، گفت: جنگ ها دیگر جنگ های فیزیکی نبوده و امروز ما در صحنه های دیگری همچون فضای مجازی با دشمنان در جنگ هستیم.
 
تقی پور از بسیجیان خواست تا با بصیرت و هوشمندی های لازم متناسب با این فضا حرکت کنند و ادامه داد: بسیج همواره به صورت خودجوش و هماهنگ در عرصه های مختلف نظام خوش درخشیده است.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به انقلاب های کشورهایی همچون لیبی، یمن و تونس، گفت: حرکتی که 32 سال پیش در ایران اتفاق افتاد را امروز در کشورهای دیگر شاهد هستیم که در راستای مبارزه با استکبار جهانی است و با وجود آنکه کشور ما حضور مستقیم نداشته اما در این انقلاب ها موثر بوده است.
 
تقی پور خاطرنشان کرد: بسیج رکن اصلی انقلاب و پشتیبان منافع نظام در جنگ نرم است و مردم به این ستون تکیه زده اند.
کد خبر 1471826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha