۲ خرداد ۱۳۹۱، ۱۳:۰۵

در گفتگو با مهر مطرح شد:

منوریل کرمانشاه از زیر زمین می رود / بلوار طاقبستان در امان!

منوریل کرمانشاه از زیر زمین می رود / بلوار طاقبستان در امان!

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: پروژه منوریل کرمانشاه هیچ آسیبی به بافت سنتی شهر و بلوار قدیمی طاقبستان نخواهد زد.

حجت‌الله موسوی اجاق در گفت‌و‌گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در مصوبات شورای شهر کاملا به این نکته توجه شده است که پروژه منوریل کرمانشاه آسیبی به بافت قدیمی شهر خصوصا بازار سنتی کرمانشاه نزند.

وی افزود: منوریل کرمانشاه از میدان آزادی تا میدان فردوسی از زیر زمین عبور خواهد کرد و شورای اسلامی شهر چیزی غیر از این را نخواهد پذیرفت.
 
رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه اضافه کرد: یکی از نگرانی‌ها در مورد بلوار زیبا و قدیمی طاقبستان است که با احداث مونوریل دچار آسیب شود اما مسیر این پروژه به هیچ وجه باعث تخریب این بلوار زیبا نخواهد شد.
 
موسی اجاق تصریح کرد: مسیر مونوریل از کنار بلوار طاقبستان بوده که البته این موضوع نیز مشکلات خاص خودش را دارد که یکی از آن‌ها قرار گرفتن دیوار شکارگاه خسروپرویز در مسیر این پروژه و مخالفت اداره کل میراث فرهنگی‌ است.
 
وی درباره اظهار نظر برخی از کارشناسان مبنی بر مخالفت با اجرای پروژه مونوریل گفت: مونوریل یکی از راهکارهای مفید برای کاهش مشکل ترافیک و بهبود وضعیت حمل و  نقل عمومی است که البته باید با برگزاری نشست‌های کارشناسی متعدد مشکلات احتمالی ناشی از آن را شناسایی و برطرف کرد.
 
گفتنی است  تا پیش از این انتقادهای زیادی از تخریب بلوار طاقبستان و بازار سنتی شهر به واسطه احتمال عبور منوریل از این مسیر ها مطرح شده بود.
کد خبر 1608797

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha