۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۶

پس از تهران/

دوره‌های آموزشی صنعت چاپ در اصفهان برگزار می‌شود

دوره‌های آموزشی صنعت چاپ در اصفهان برگزار می‌شود

مدیر موسسه کساکاوش از برگزاری دوره‌های آموزشی مربوط به صنعت چاپ توسط این موسسه در اصفهان خبر داد.

سیامک دری، محقق صنعت چاپ و مدیر موسسه کساکاوش در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بعد از برگزاری دوره‌ها و ورک‌شاپ‌های آموزشی صنعت چاپ در تهران تصمیم گرفتیم از مرکز دور شویم و به شهرستان‌ها برویم. در حال حاضر برگزاری دو دوره را پشت سر گذاشته‌ایم و تا مرداد ماه و پایان ماه مبارک رمضان دوره‌ای نخواهیم داشت.

وی افزود: در حال حاضر مشغول برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی در اصفهان هستیم. در طرح حرکت به سمت شهرستان‌ها، به سوی اصفهان رفته‌ایم و قصد داریم در اولین حرکت خروج از تهران، دوره‌هایی را در اصفهان برگزار کنیم. متقاضیان این دوره‌ها هم بیشتر دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته گرافیک هستند.

این پژوهشگر صنعت چاپ گفت: هنوز یک ماه نمی‌شود که فعالیت‌های مربوط به اصفهان را شروع کرده‌ایم. در حال حاضر با یک موسسه در اصفهان همکاری داریم و تلاش می‌کنیم یک نمایندگی از موسسه کساکاوش در این شهر داشته باشیم.

دری درباره دوره‌های آموزشی صنعت چاپ در اصفهان گفت: این دور‌ه‌ها 16 ساعته خواهند بود. در حال حاضر دو دوره را برای شروع کار متصوریم که هر دو به صورت ورک‌شاپ برگزار خواهند شد. یکی از این دوره‌ها درباره کنترل کیفیت چاپ و دیگری بازتولید رنگ در چاپ است که خودم وظیفه تدریس در هر دو دوره را به عهده خواهم گرفت.

کد خبر 2073787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • خليل خوشنام ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
      0 0
      دوره هاي آموزشي اطلاع رساني بيشتري انجام شود و دوره ها تخصصي تري انجام شود.