۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۶:۴۲

فتحی جبال:

الفتح برای پیروزی به اهواز آمده است/ فولاد بازیکنان خوبی در اختیار دارد

الفتح برای پیروزی به اهواز آمده است/ فولاد بازیکنان خوبی در اختیار دارد

اهواز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال الفتح عربستان گفت: تیم ما برای کسب هر سه امتیاز بازی در برابر فولاد خوزستان به اهواز آمده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فتحی جبال ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های فولاد خوزستان و الفتح عربستان در اهواز اظهار کرد: از میزبانی خوب باشگاه فولاد خوزستان در هنگام ورود به اهواز لازم است تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: رقابت در گروه ما بسیار فشرده است و تاکنون همه تیم های یک امتیاز کسب کرده اند به همین دلیل هر تیمی که در بازی دوم خود در این گروه به پیروزی برسد می تواند اختلاف امتیازات خود با دیگر تیم ها را افزایش دهد و به صعود امیدوار شود به همین دلیل این بازی از اهمیت فوق العاده ای برای ما برخوردار است.

جبال عنوان کرد: ما سه بازی آخر فوتبال در لیگ برتر فوتبال ایران و رقابت های آسیایی را به خوبی آنالیز کرده ایم و شناختی خوب از این تیم به دست آورده ایم. به نظر من فولاد خوزستان تیم ممتاز و  از بازیکنان خوبی نیز برخوردار است به همین دلیل نمی توان پیش بینی کرد بازی راحتی مقابل این تیم داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال الفتح عربستان تصریح کرد: بی شک ما برای کسب پیروزی و هر سه امتیاز بازی با فولاد خوزستان به اهواز آمده ایم به همین دلیل برای ارائه یک بازی قابل قبول و تاکتیکی به ایران آمده ایم.

جبال در مورد آمادگی بازیکنان این تیم برای بازی فردا در برابر فولاد خوزستان نیز گفت: خوشبختانه همه بازیکنان ما برای این بازی در شرایطی مناسبی حضور دارند و با توجه به اینکه تا پایان لیگ فوتبال عربستان تنها سه بازی باقی مانده است بازیکنان ما در شرایط مناسبی حضور دارند.

وی در خصوص اینکه تیم الفتح در آخرین بازی خود در عربستان شکست خورده است، اظهار کرد: به همه بازیکنان گفته ام که باید این شکست را فراموش کنند و با انگیزه ای مضاعف برای کسب پیروزی در برابر فولاد خوزستان به میدان بروند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فولاد خوزستان فردا سه شنبه در ورزشگاه الغدیر اهواز در دومین گام خود در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الفتح عربستان می رود.

کد خبر 2253656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha