۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۶:۱۹

حواشی دیدار فولاد - الفتح؛

جایگاه خبرنگاران ناپدید شد/ استقبال بی‌نظیر از بازی

جایگاه خبرنگاران ناپدید شد/ استقبال بی‌نظیر از بازی

اهواز - خبرگزاری مهر: بازی دو تیم فولاد خوزستان و الفتح عربستان در حالی قرار است تا لحظاتی دیگر در ورزشگاه الغدیر اهواز آغاز شود که جایگاه خبرنگاران ناپدید شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه دیدارهای هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 16:30 دقیقه بازی دو تیم فولاد خوزستان و الفتح عربستان در ورزشگاه الغدیر اهواز آغاز می‌شود که حواشی این بازی به شرح زیر است:

* با وجود اینکه خبرنگاران در این ورزشگاه دارای جایگاه مخصوص هستند ولی برای این بازی چایگاه آن ناپدید شد و به جایی دیگر منتقل شده است که خبرنگاران نیز از این بابت به نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض کرده‌اند و وی در حال هماهگی برای حضور خبرنگاران در جایگاه خود است.

* استقبال از این بازی بی‌نظیر و پیش بینی می‌شود، گنجایش این ورزشگاه 50 هزار نفری تکمیل شود.

* شهرستان اهواز بعد از 17 سال میزبان یک بازی از باشگاه های فوتبال آسیا است. آخرین بار تیم فوتبال شاهین اهواز میزبان تیم محمدان بنگلادش بود. البته فولاد چند سال قبل مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورده بود ولی به علت نداشتن ورشگاه مناسب بازی‌های خود را در تهران برگزار کرد.

* پرچم بزرگی از سوی هواداران فولاد خوزستان در ورزشگاه الغدیر اهواز وجود دارد که به نظر می‌رسد با افزایش تعداد تماشاگران این پرچم نیز برداشته شود.

* هر دو تیم ساعت 15 و 30 دقیقه با حضور در ورزشگاه تمرینات و نرمشهای قبل بازی خود را آغاز کردند.

* با وجود وعده های قبلی برای این بازی شبکه اینترنت در اختیار خبرنگاران برای ارسال خبر اختصاص نیافته است که این امر به احتمال فراوان با امتیاز مفنی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه فولاد مواجه خواهد شد.

همچنین تیم فولاد خوزستان با ترکیب سوشا مکانی، لئوناردو پادوانی، سروش رفیعی، عبدالله کرمی، بختیار رحمانی، شهاب کرمی، ایوب کلانتری، امید خالدی، مهرداد جماعتی، اسماعیل شریفات و غلامرضا رضایی وارد بازی می‌شود. تیم الفتح عربستان نیز با ترکیب، بدر النخلی، جمیل عمار، حمدان الحمدان، حسین المقهوی، دوریس سالمون، علی المزیدی، فهد، عبدالله عبدالله، محمد حیدر، بوشقرا عبدالعزیز و خاویر گومز وارد میدان شده است.

کد خبر 2254434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha