۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۶:۵۱

حسین المقهوی:

علی کریمی در بین بازیکنان ایرانی ممتاز است

علی کریمی در بین بازیکنان ایرانی ممتاز است

اهواز – خبرگزاری مهر: کاپیتان تیم فوتبال الفتح عربستان گفت: از میان بازیکنان ایرانی علی کریمی واقعا بازیکن ممتازی در فوتبال است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین المقهوی ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان و الفتح عربستان از سری رقابت های جام باشگاه های فوتبال آسیا در اهواز اظهار کرد: از عربستان به کشور ایران آمده ایم تا به دست پر این کشور را ترک کنیم و هر سه امتیاز این بازی را به خود اختصاص دهیم.

وی افزود: کادر فنی ما در این مدت به خوبی تیم فوتبال فولاد خوزستان را آنالیز کرده اند و قرار است امشب نکات منفی و مثبت این تیم را برای بازیکنان تشریح کنند.

المقهوی در خصوص شناختش از تیم های ایرانی گفت: واقعیت این است که فوتبال لیگ برتر ایران را دنبال نمی کنم ولی به علت هم گروه شدن با فولاد خوزستان، کادر فنی ما این تیم را آنالیز کرده است.

کاپیتان تیم فوتبال الفتح عربستان در خصوص شناختش از بازیکنان ایرانی نیز گفت: در سال های قبل، علی کریمی را یک بازیکن ممتاز و شاخص در فوتبال ایران می دیدم ولی اکنون بازیکنی که من بخواهم  آن را شاخص ببینم وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فولاد خوزستان فردا در ورزشگاه الغدیر اهواز در دومین گام خود در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا به مصاف تیم الفتح عربستان می رود.

کد خبر 2253662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha