۲۲ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۳۶

بسکتبال حرفه‌ای NBA؛

"اسپایدرمن" بازی دالاس و سن آنتونیو اسپرز را به هم ریخت

"اسپایدرمن" بازی دالاس و سن آنتونیو اسپرز را به هم ریخت

جدال حساس تیم‌های بسکتبال دالاس ماوریکس و سن آنتونیو اسپرز در حالی برگزار شد که حضور ناگهانی بازیگر نقش "اسپایدرمن" در سالن برای لحظاتی جو سالن را به هم ریخت.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA بامداد امروز جمعه با برگزاری دو بازی ادامه یافت. در یکی از این بازی‌ها تیم دنور ناگتس در زمین گلدن استیت وریرز به پیروزی نزدیک 100 بر 99 دست یافت. در این دیدار که در حضور 19 هزار و 596 تماشاگر سالن "اوراکل" اوکلند برگزار شد "تیموفی موزگوف" و "رادنی فوی" با کسب 23 و 20 امتیاز بهترین بازیکنان گلدن استیت بودند. در تیم میزبان هم "استفان کاری" گارد تیم گلدن استیت با کسب 24 امتیاز بهتر از دیگر بازیکنان کار کرد.

نمایی از بازی امروز تیم‌های گلدن استیت وریرز و دنور ناگتس

اما بازی بزرگ را تیم های قدرتمند دالاس ماوریکس و سن آنتونیو اسپرز در حضور 20 هزار و 234 تماشاگر برگزار کردند که در پایان تیم اسپرز در غیاب "تونی پارکر" ستاره فرانسوی خود با حساب 109 بر 100 از سد میزبان خود گذشت. "پتی میلز" گارد تیم اسپرز با کسب 26 امتیاز نام خود را به عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار معرفی کرد. "تیم دانکن" فوروارد مشهور سن آنتونیو هم با کسب 20 امتیاز، 15 ریباند، 2 پاس منجر به امتیاز و یک به نوعی موثرترین بازیکن تیمش بود. در تیم میزبان هم "مونتا الیس" و درک نوویتزکی" به ترتیب 24 و 19 امتیاز کسب کردند.

تقابل تیم دانکن و درک نوویتزکی در بازی امروز

در اواسط این بازی "توبی مگوایر" بازیگر نقش "اسپایدرمن" وارد سالن "امریکن ایرلاینز" شد که حضور ناگهانی این چهره سرشناس هالیوودی برای لحظاتی جو سالن را به هم ریخت و تماشاگران با فریاد نام وی "اسپایدرمن" را مورد تشویق فراوان خود قرار دادند.

 

کد خبر 2268226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha