۲۵ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸

بسکتبال حرفه‌ای NBA؛

کوین دورانت حریف ایندیانا شد/ برتری نیویورک نیکس برابر شیکاگو بولز

کوین دورانت حریف ایندیانا شد/ برتری نیویورک نیکس برابر شیکاگو بولز

ستاره تیم بسکتبال اوکلاهما سیتی ثاندرز در دیدار این تیم برابر صدرنشین کنفرانس شرق تلاش زیادی برای نجات تیمش به خرج داد اما در نهایت اوکلاهما نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ایندیانا پیسرز و اوکلاهما سیتی ثاندرز بامداد امروز دوشنبه در ادامه رقابتها بسکتبال حرفه‌ای NBA به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم ایندیانا با حساب 102 بر 97 از سد مهمان خود گذشت. "کوین دورانت" ستاره اوکلاهما در این بازی 38 امتیاز، 4 ریباند و یک پاس منجر به امتیاز کسب کرد اما نتوانست تیمش را نجات دهد.

فریاد اعتراض کوین دورانت به خاطر خطای بازیکن ایندیانا

 در یکی دیگر از بازی‌ها تیم بروکلین نتس در سالن اختصاصی خود "بارکلیز سنتر" و در حضور 17 هزار و 732 تماشاگر برابر اورلاندو مجیک با حساب 97 بر 88 برنده شد. "میرزا تلتوویچ" سنتر بوسنیایی این تیم در 28 دقیقه 20 امتیاز کسب کرد و ستاره تیم بروکلین بود.

میسون پلوملی بازیکن نیویورک توپ را وارد سبد اورلاند می‌کند

نیویورک نیکس هم در جدال حساس برابر شیکاگو بولز با حساب 100 بر 89 برنده شد. "تیم هاردوی" و "کارملو آنتونی" با کسب 20 و 17 امتیاز بهترین یاران تیم نیکس در این مسابقه بودند. 19 هزار و 812 تماشاگر در سالن "مدیسون اسکوار گاردن" این بازی را تماشا کردند. هنرمندان زیادی از جمله "تریسی مورگان" و "فیل کالینز" از نزدیک نظاره‌گر این بازی بودند.

کارملو آنتونیو توپ را مقابل دیدگان دی جی آگوستیون بازیکن شیکاگو به یار تیمی پاس می‌دهد

مینه سوتا تیمبروولوز با وجود درخشش "کوین لاو" در زمین تیم ساکرامنتو کینگز 106 بر 103 شکست خورد." کوین لاو" در این دیدار 43 امتیاز، یازده و یک پاس منجر به امتیاز کسب کرد اما این برای نجات تیمش کافی نبود. "دیمارکوس کازینز" هم برای تیم ساکرامنتو 35 امتیاز به دست آورد.

نمایی از بازی مینه‌سوتا و ساکرامنتو

در سایر دیدارهای امروز نتایج زیر به دست آمده است:

* لس آنجلس لیکرز 90 - ممفیس گریزلیز 102
* پورتلند بلیزرز 119 - گلدن استیت وریرز 117
* دنور ناگتس 107 - تورنتو رپتورز 116

کد خبر 2270269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha