۲۴ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۵۸

بسکتبال حرفه‌ای NBA؛

باختی دیگر برای مدافع قهرمانی/ دالاس و کلیپرز حریفان خود را شکست دادند

باختی دیگر برای مدافع قهرمانی/ دالاس و کلیپرز حریفان خود را شکست دادند

مدافع عنوان قهرمانی رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA بیست و ششمین باخت فصل را تجربه کرد و در رده دوم جدول کنفرانس شرق ایستاد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم میامی هیت بامداد امروز یکشنبه در ادامه رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA در زمین آتلانتا هاوکس تیم هشتم جدول کنفرانس شرق رفت و در  پایان با حساب 98 بر 85 نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد. "دواین وید" پس از چند بازی غیبت در این بازی برای میامی به میدان رفت و 24 امتیاز کسب کرد تا در کنار "لبرون جیمز" که 27 امتیاز به دست آورده بود به تیمش کمک کند ولی میامی بیست و ششمین باخت فصل را متحمل شد تا در رده دوم جدول کنفرانس شرق قرار گیرد.

پرتاب راه دور دواین وید به سمت سبد آتلانتا هاوکس

تیم دالاس ماوریکس در دیداری جذاب که 20 هزار و 413 تماشاگر داشت برابر مهمان خود فینیکس سانز پیروزی 101 بر 98 را رقم زد. "مونتا الیس" گارد تیم دالاس در این بازی شب پرفروغی داشت و 37 امتیاز کسب کرد. پس از وی نیز "درک نوویتزکی" برای دالاسی ها 23 امتیاز به دست آورد.

فریاد مونتا الیس ستاره فینیکس سانز پس از کسب امتیاز مقابل دالاس ماوریکس

لس آنجلس کلیپرز، تیم سوم جدول کنفرانس غرب در سالن اختصاصی خود "استپلس سنتر" و با حمایت 19 هزار و 60 هوادار خود برابر ساکرامنتو کینگز پیروزی 117 بر 101 را رقم زد. امتیازآورترین بازیکن این میدان "دیمارکوس کازینز" سنتر تیم کینگز بود که 32 امتیاز را در کنار 12 ریباند، 5 پاس منجر به امتیاز و 2 بلاک شات در کارنامه خود ثبت کرد.

درگیری لفظی بلیک گریفین فوروارد تیم کلیپرز و دیمارکوس کازینز سنتر ساکرامنتو کینگز

در یکی دیگر از دیدارهای بامداد امروز تیم هوستون راکتس میزبان نیو اورلینز پلیکانز بود که در پایان حریف خود را 111 بر 104 پشت سر گذاشت. "جیمز هاردن" گارد تیم هوستون در این میدان 33 امتیاز، 13 ریباند و 2 پاس منجر به امتیاز کسب کرد و ستاره میدان معرفی شد.

تلاش دوایت هاوارد سنتر هوستون برای دفاع مقابل لکسیس آجینکا بازیکن نیو اورلینز

در سایر بازی‌های بامداد امروز نتایج زیر کسب شده است:

* دنور ناگتس 101 - یوتا جاز 94
* کلیولند کاوالیرز 99 - بوستون سلتیکس 111
* واشنگتن ویزاردز 104 - میلواکی باکس 91
* شارلوت بابکتس 111 - فیلادلفیا سونی سیکسرز 105

کد خبر 2269410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha