۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۲

همراه با نمودار؛

جدول زمانی مسابقات یورو 2016 اعلام شد

جدول زمانی مسابقات یورو 2016 اعلام شد

"استادو فرانس" طبق اعلام برگزارکنندگان رقابتهای یورو 2016 میزبان بازی افتتاحیه و اختتامیه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، "استادو فرانس" در سنت دنیس فرانسه میزبان دیدار افتتاحیه خواهد بود؛ دیداری که در تاریخ 10 ژوئن (20 خرداد) سال 2016  بین فرانسه و تیم دوم گروه A برگزار خواهد شد. فرانسه به عنوان میزبان رقابتها همچنین دیدارهایی در شهرهای مارسی و لیل برگزار خواهد کرد.

دیدار پایانی این رقابتها در تاریخ 10 ژوییه (19 تیر) برگزار خواهد شد. در این دوره از رقابتها 24 تیم حضور خواهند داشت و دیدار پایانی، دیدار پنجاه و یکم خواهد بود.

10 شهر میزبان این رقابتها دست کم چهار بازی را میزبانی می کنند که دیدارهای مرحله حذفی در ورزشگاه‌های با گنجایش بیشتر برگزار خواهد شد.

بر پایه گزارش یوفا، شش تیم صدرنشین ، شش تیم دوم و چهار تیم برتر سوم به مرحله یک هشتم نهایی صعود می کنند. در ضمن جدول به گونه‌ای طراحی شده که تیم‌هایی که از یک گروه صعود می کنند تا بازی پایانی با هم رو به رو نخواهند شد.

بازی ها به وقت اروپا در ساعت های 15، 18 و 21 برگزار خواهد شد. آخرین دیدارهای مرحله گروهی هم به صورت همزمان برگزار می شود. تمامی تیم ها دیدارهای مرحله گروهی خود را در سه شهر متفاوت بازی می کنند که این امر باعث می شود تماشاگران بتوانند دیدارهای متفاوت را ببینند.

کد خبر 2278385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha