۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۴۴

قامتی:

مسابقات ملی کشتی با چوخه در قوچان برگزار می‌شود

مسابقات ملی کشتی با چوخه در قوچان برگزار می‌شود

قوچان - خبرگزاری مهر: فرماندار قوچان از برگزاری دهمین دوره مسابقات کشتی باچوخه در قوچان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قامتی ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی مسابقات کشتی باچوخه رهورد با اشاره به قدمت کشتی باچوخه در قوچان  اظهار داشت: کشتی باچوخه یکی از مهمترین آئین ها و رسوم مردم پهلوان خیز قوچان است و برگزاری این مسابقات یاد وخاطره پهلوانان این مرز و بوم را زنده می کند.

وی ادامه داد: دهمین دوره مسابقات ملی کشتی باچوخه،  با حضور پهلوانان و کشتی گیران در روز 26 اردیبهشت ماه در گود کشتی رهورد برگزار خواهد شد و در این روز یاد و خاطره غیور مردان و پهلوانان این مرز و بوم همچون سردار شهید بابامحمد رستمی را گرامی خواهیم داشت.

رئیس شورای ورزش قوچان ضمن تقدیر از عوامل برگزاری این مسابقات  بیان کرد: اینگونه مراسمات متعلق به گروه و شخص خاصی نیست بلکه متعلق به آداب و رسوم مردم پهلوان خیز قوچان است و همه ی مسئولین و مدیران شهری موظف می باشند در برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات همکاری نمایند.

رئیس شورای ورزش قوچان  با تاکید بر اهمیت تعامل میان دست اندرکاران برگزاری این مسابقات تصریح کرد: تمامی فعالیت های فرهنگی و تبلیغاتی باید با هماهنگی و نظر کمیته تبلیغات برگزار شود و هیچ دستگاهی اجازه تبلیغات و فعالیت بدون مجوز را ندارد.

قامتی با اشاره به حضور مهمانان ویژه این دوره از مسابقات یادآور شد: دهمین دوره مسابقات ملی کشتی باچوخه  با حضور معاونین وزیر ورزش و امور جوانان و همچنین استاندار  خراسان رضوی به همراه مدیران کل استانی برگزار خواهد شد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد:  امیدواریم با توانمندی و مدیریت صحیح نیروی انتظامی و پلیس راه و دیگر دستگاه های اجرایی، ضمن رعایت نظم و آرامش و همچنین حفظ ارزش ها و آداب و رسوم، بتوانیم دهمین دوره مسابقات ملی کشتی باچوخه را با بهترین کیفیت برگزار کنیم.

کد خبر 2290376

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha