۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۳۶

داستان‌هایی از امام صادق(ع) برای بچه‌ها

داستان‌هایی از امام صادق(ع) برای بچه‌ها

«10 قصه از امام صادق(ع)» را مجید ملامحمدی نوشته و سیدحسام‌الدین طباطبایی تصویرگری کرده؛ این داستان‌ها خواندنی و ساده و روان هستند و بچه‌ها را با این بزرگوار آشنا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، نوشتن از پیامبر(ص) و امامان(ع) کار دشواری است. نویسندگان نمی‌توانند تنها به تخیل خود امکان ظهور و بروز دهند بی آن‌که به مستندات تاریخی توجه کنند ازطرف دیگر نمی‌توانند تنها و تنها به روایت تاریخ بپردازند.

آنچه در نوشتن داستان‌های مذهبی اهمیت دارد این است که نویسندگان، قصه‌ای تاثیرگذار و خواندنی بنویسند. داستانی که از بزرگان دین، شخصیت‌هایی دست نیافتنی و اسطوره‌ای نسازد آن هم در روزگاری که نوجوانان و جوانان به داشتن الگو نیاز دارند و خوب است نویسندگان ما رفتار و گفتار پیامبر و امامان را به کودک و نوجوان معرفی کنند.

 

 

 

 

«از تو جرکت!، امام به من لبخند نزد، جام شیشه‌ای و معجزه، در خرابه‌های شهر، مردی در تنور آتش، مگسی که از خلیفه نمی‌ترسید، به دنبال خانه دوست، جدال در محله و آخرین سفارش»، 10 قصه‌ای هستند که در این مجموعه آمده‌اند.

«10 قصه از امام صادق(ع)» را مجید ملامحمدی نوشته و سیدحسام‌الدین طباطبایی تصویرگری کرده؛ حسین نیلچیان، طراح جلد و انتشارات قدیانی ناشر مجموعه‌ای است که در 1100 نسخه و به قیمت 17500 تومان برای گروه سنی«ب» و«ج» منتشر شده است.

کد خبر 2321757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha