۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۰۵

چند خبر از شبکه شما

بررسی واقعه آتش سوزی سینما رکس در «خروج ممنوع»

بررسی واقعه آتش سوزی سینما رکس در «خروج ممنوع»

شبکه شما مستند «هُمدُرُنگ» را برای پخش آماده کرده، زندگی یک پیرمرد در کنار کوه تفتان در مستند «زمین تفتان» روایت می‌شود و واقعه دلخراش آتش سوزی سینما رکس نیز در «خروج ممنوع» این شبکه بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نغمه‌های بختیاری در مستند «هُمدُرُنگ» از شبکه شما آماده پخش شد. نغمه‌ها و ملودی‌های اصیل مردمان عشایر بختیاری، آوازهایی که سالیان دراز در دل کوهها و دشتهای این دیار زمزمه شده، با جریان زندگی در هم آمیخته و از ایلراه‌ها عبور کرده است.

مستند «هُمدُرُنگ» در مرکز چهار محال و بختیاری تهیه و تولید شده است و در این مستند، مجموعه صدای گرم و به یاد ماندنی 60 خواننده و نغمه سرای اصیل بختیاری پخش می‌شود.

الهه صلح جو تهیه کننده و فریدون نجفی کارگردان این مجموعه است.

روایت زندگی یک پیرمرد در کنار کوه تفتان

«تفتان» عنوان مستندی است که در دو قسمت جداگانه در مرکز صدا و سیمای سیستان و بلوچستان شبکه‌ هامون تهیه و تولید و قسمت دوم آن با عنوان «زمین تفتان» آماده پخش از شبکه شما شده است.

«زمین تفتان» داستان پیرمردی را به تصویر می‌کشد که در کنار کوه تفتان زندگی و تمام وسایل زندگی مورد نیاز خود را تهیه می‌کند.

تهیه کننده و کارگردان این مستند علی وفادار است و امروز دوشنبه 27 مرداد 93، ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می‌شود.

مستند «خروج ممنوع» روی آنتن شما

مستند «خروج ممنوع» با استفاده از گفتار متن، گفتار مصاحبه شوندگان، عکس‌ها و تصاویر آرشیوی و انیمیشن به بررسی واقعه دلخراش آتش سوزی سینما رکس در سال1357، تاثیر آن بر روند انقلاب اسلامی‌ و نحوه دستگیری و مجازات عاملان آن می‌پردازد.

این مستند در صدا و سیمای مرکز آبادان و در سال 1392 ساخته شده و تهیه کنندگی و کارگردانی این مستند بر عهده روزبه حاجی زاده بوده است.

«خروج ممنوع» دوشنبه 27 مرداد 93، ساعت 22:20 از شبکه شما روی آنتن می‌رود.

پخش فیلم داستانی «سایه‌های سراب»

«سایه‌های سراب» عنوان فیلم داستانی (نیمه بلند) تولید سیمای مرکز زنجان است که برای پخش از شبکه شما آماده شده است.

سه دزد تصمیم به سرقت خانه‌ای می‌گیرند، پس از جمع کردن لوازم منزل متوجه می‌شوند که در خانه گیر افتاده‌اند و نمی‌توانند از آنجا خارج شوند، این حادثه باعث ایجاد تغییراتی در مسیر زندگی آنها می‌شود. در این فیلم سعی شده است مخاطب با مضامین مذهبی و اعتقادی و اخلاقی که هر روز با آن سر و کار دارد درگیر شود که ماحصل آن انتقال و تأثیر گذاری پیام‌های ارزشمند و عبرت انگیز است.

غلامرضا مهدیون، نویسندگی اثر را بر عهده داشت و حمید بیگلی، تهیه کننده و کارگردان این فیلم داستانی بوده است. «سایه‌های سراب» دوشنبه 27 مرداد 93، ساعت 22:15 از شبکه شما پخش می‌شود.

کد خبر 2350853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha