۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۱۹

ملکشاهی خواستار شد؛

وزارت ارشاد برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی تلاش کند

وزارت ارشاد برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی تلاش کند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت ارشاد برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی تلاش کند.

به گزارش خبرنگار مهر، الهیار ملکشاهی ظهر پنج شنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان اظهار داشت: کشور جمهوری اسلامی ایران امروز در سایه عظمت ولایت به عنوان جزیره ثبات در دنیای امروزی مطرح می شود بطوریکه اکثر کشورهای دنیا امروز در بی نظمی به سر می برند و ریشه این بی نظمی ها و التهابات در دنیا چه به صورت پنهان و چه بصورت آشکار به خاطر اقدامات رژیم جعلی صهیونیستی است.

وی در اینباره ادامه داد: جنایات آشکار اسرائیل در قالب جنگ مستقیم با مسلمانان به خصوص مردم مظلوم فلسطین و غزه دیده می شود و از جمله اقدامات پنهان این رژیم ایجاد شکاف بین مسلمانان و تشکیل گروهک های ضد اسلامی با عناوین طالبان و داعش و ... است.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای شناسایی رژیم صهیونیستی بایستی به قرآن مراجعه کرد بیان داشت: اسرائیلی ها به دنبال این هستند مسلمانان را از خانه خود آواره کرده و بر خلاف نص صریح قرآن عمل می کنند.

ملکشاهی افزود: امروز طلیعه شکست قطعی این رژیم منحوس دیده می شود به طوریکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران افول این رژیم شروع شده و آنها در جنگ های هشت روزه، 22 روزه، 33 روزه و جنگ اخیر با فلسطین و مردم غزه شکست خورده اند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را یکی از نهادهای مهم جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ازاین وزارتخانه انتظار می رود با توجه به رسالت و هدفهایش منویات و خواسته های رهبر معظم انقلاب اسلامی را جدی بگیرد که یکی از این امور ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه است.

ملکشاهی بر لزوم حفظ وحدت و انسجام بین مردم تاکید کرد و بیان داشت: دین اسلام همواره امت واحده را تبلیغ و سفارش می کند و هیچگاه در اسلام به جناح های چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا اشاره ای نشده است لذا با توجه به اینکه وجه امتیاز افراد از یکدیگر تقوا است بایستی تلاش کنیم همه با هم متحد شده و یک امت واحده را تشکیل دهیم.

وی آیت الله بروجردی، آیت الله کمالوند و آیت الله طاهری خرم آبادی را از مفاخر بزرگ استان لرستان خواند و عنوان کرد: لرستان بزرگترین مرجع عالم تشیع را پرورش داده است لذا همه ما لرستانی ها بایستی با افتخار و سربلندی هر چه تمام بگوییم لرستانی هستیم.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از هنرمندان، اصحاب رسانه و قلم در استان لرستان خواست خوبی های استان را بیشتر برجسته کرده و از برجسته کردن نقاط منفی جزئی در استان پرهیز کنند.

کد خبر 2354669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha