۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۷:۴۱

حمید درخشان:

شاید خودم 20 دقیقه جلوی گل‌گهر بازی کردم!

شاید خودم 20 دقیقه جلوی گل‌گهر بازی کردم!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به کمبود بازیکن تیمش برابر دیدار با گل گهر سیرجان گفت: شاید مجبور شوم خودم هم 20 دقیقه بازی کنم!

به گزارش خبرنگار مهر، حمید درخشان در پایان تمرین عصر سه شنبه تیمش به خبرنگاران حاضر در ورزشگاه شهید درفشی فر گفت: بازی سختی را برابر گل گهر پیش رو خواهیم داشت. بازیکنانم از نظر روحی برای این بازی آماده هستند اما زمان زیادی برای تمرینات نداشتیم.

وی با تاکید بر اینکه فشردگی بازیها به ضرر تیم های بزرگ است گفت: برای این بازی کمبود بازیکن داریم. عباس زاده از همان ناحیه ای که مصدوم شده بود دوباره دچار کشیدگی شد و به او گفتیم عجله نکن اما گوش نکرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که به نظر می رسد برای بازی با گل گهر فهرست 18 نفره شما تکمیل نخواهد شد گفت: همینطور است و فکر می کنم روز پنجشنبه خودم هم باید 20 دقیقه ای برای پرسپولیس بازی کنم!

حمید درخشان در مورد اینکه معمولا پرسپولیس بعد از دربی و پیروزی بازی بعد را رها می کند گفت: دربی برای ما تمام شد. من به بازیکنان هم گفتم که دربی را فراموش کنند. ما در باد دربی نمی‌خوابیم و حواسمان به تیم حریف هست. آنها تیم خوبی دارند که تیم های بزرگ را حذف کرده اند.

کد خبر 2428964

برچسب‌ها