۴ دی ۱۳۹۳، ۱۸:۱۰

حیدری:

مردم شهرستان های مرزی از عدم پوشش شبکه های موبایل ناراضی هستند

مردم شهرستان های مرزی از عدم پوشش شبکه های موبایل ناراضی هستند

کرمانشاه- فرماندار شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به مشکل آنتن دهی تلفن های همراه در شهرستان های مرزی، گفت: رفع این مشکل به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جهانبخش حیدری بعد از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قصر شیرین، اظهار داشت: در شهرستان سرپل ذهاب علی رغم کارهای خوبی که در گذشته انجام شده، در حوزه نصب BTS  با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی افزود: امیدواریم با توجه به موقعیت شهرستان سرپل ذهاب توسعه BTS  انجام شود.

فرماندار سرپل ذهاب همچنین به مشکلات آنتن دهی تلفن همراه در شهرستان اشاره کرد و گفت: رفع این مشکل به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است.

حیدری در پایان خواستار مشکل رومینگ تلفن همراه در سرپل ذهاب شد و گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که رفع این مشکل هر چه سریعتر صورت گیرد.

مشکل رومینگ هزینه های اضافی را به مردم تحمیل کرده است

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصر شیرین نیز در این جلسه با اشاره به رشادت های مردم این شهرستان در ایام دفاع مقدس، گفت: بازسازی در شهرستان صورت گرفته اما هنوز با نرمال استان های دیگر فاصله داریم.

نعمت الله ناز پرورده افزود: قصرشیرین 186 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد که با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی امنیت به طور کامل در شهرستان برقرار است.

وی به مشکل رومینگ تلفن همراه در شهرستان های مرزی اشاره کرد و گفت: متاسفانه تلفن های خانگی هم رومینگ می شوند و هزینه های اضافی را به مردم تحمیل می کند.

ناز پروده همچنین با اشاره به مشکل آنتن دهی در این مناطق خاطر نشان کرد: توجه به نقاط کور روستایی نیز از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه جدی قرار داشته باشد.

کد خبر 2449218

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha