۲۰ دی ۱۳۹۳، ۱۷:۳۹

طالبی با مهر مطرح کرد:

طرح موضوعات مغفول مانده انقلاب در جشنواره مردمی فيلم عمار

طرح موضوعات مغفول مانده انقلاب در جشنواره مردمی فيلم عمار

دامغان - دبير جشنواره مردمی فيلم عمار در شهرستان دامغان گفت: دغدغه های فرهنگی و انقلابی سبب ايجاد این جشنواره با رويكرد گفتمان انقلاب در حوزه سينما شد تا موضوعات مغفول مانده و كاستی ها را برطرف کند.

امير طالبي در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال با شروع پنجمين دوره جشنواره فيلم عمار افراد دغدغه مند و فعال حوزه فرهنگ شهرستان دامغان تمام تلاش و ظرفيت خود را به كار گرفته اند و با عزم جهادي وارد ميدان شده اند.

وي با بيان اينكه اكران فيلم هاي جشنواره عمار در شهرستان دامغان از سال گذشته آغاز شد تصريح كرد: اكران در دانشگاه هاي دامغان، آزاد اسلامي و پيام نور واحد دامغان، اردوهاي جهادي دانشجويان، اتوبوس هاي اروهاي راهيان نور، حوزه علميه، پايگاه هاي بسيج و مساجد بخشي از اقداماتي بود كه طي سال گذشته انجام شد.

دبير جشنواره مردمي فيلم عمار در شهرستان دامغان از ورود به بخش مستندسازي توسط افراد فعال، هنردوست و دغدغه مند اين شهرستان خبر داد و افزود: ارتباط با بسيج هنرمندان و دانشجويان دانشكده هنر دانشگاه دامغان و استفاده از ظرفيت آنان براي توليد آثار هنري در دستور كار قرار دارد.

وي از انجام مذاكراتي برای اكران فيلم در مدارس دامغان خبر داد و خاطرنشان ساخت: همكاري با آموزش و پروش، سپاه، بسيج، نقد و تحليل فيلم هاي جشنواره پنجم فيلم عمار از ديگر اقدامات آتي در شهرستان خواهد بود.

دبير جشنواره مردمي فيلم عمار در شهرستان دامغان با بيان اينكه ۴۰ نفر اكران كننده فيلم هاي جشنواره عمار در دامغان وجود دارند اضافه كرد: حلقه اصلي اكران كنندگان شهرستان دامغان هشت نفر است كه فيلم ها را در مساجد، پايگاه هاي بسيج، كانون هاي فرهنگي هنري، حوزه هاي علميه، دانشگاه ها و ... در رده هاي سني مختلف به نمايش مي گذارند.

طالبي در خاتمه گفت: آماده هر گونه همكاري با علاقمندان و دغدغه مندان حوزه فرهنگ و هنر شهرستان دامغان در توليد و اكران فيلم هاي مردمي هستيم.

کد خبر 2462061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha