۷ بهمن ۱۳۹۳، ۹:۰۱

مدیر کل جدید صداوسیمای مرکز اصفهان منصوب شد

مدیر کل جدید صداوسیمای مرکز اصفهان منصوب شد

رییس سازمان صدا و سیما به پیشنهاد معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی مسعود احمدی افزادی را برای مدت سه سال به سمت مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر کل جدید مرکز اصفهان از نوادگان مرحوم آیت الله میرجهانی طباطبایی (ره) از علمای به نام و معاصر اصفهان و دانش آموخته دوره دکتری در رشته ادیان و عرفان تطبیقی است. وی بخشی از پژوهش‌های تخصصی خود را در دانشگاه هایدبرگ آلمان گذرانده است.

احمدی افزادی در کنار 16 سال تدریس در گروه تخصصی ادیان و عرفان دانشگاه‌های مختلف، مقالات و تالیفاتی همچون شرح نی نامه مثنوی مولانا، اسلام و چالش مسلمانان در غرب، ادبیات یکسان در مثنوی و دیوان شمس، حکومت انبیا از نگاه امام خمینی، تورات و انجیل، مقایسه سیره پیامبران در اسلام و عهد عتیق و... را به رشته تحریر درآورده است.

وی همزمان با فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی، عضویت در بنیاد حکمت اسلامی صدرا و انجمن محققان آلمان را در کارنامه علمی خود دارد.

احمدی افزادی پیش از این مدیریت شبکه تلویزیونی شما را برعهده داشت و مدیریت شبکه تلویزیونی پنج تهران، مدیریت شبکه جوان، مدیرکلی صدا و سیمای مرکز گلستان و مدیرکلی رادیو البرز از مهم‌ترین سوابق مدیریتی وی در سازمان صدا و سیما به شمار می‌آید.

مراسم معارفه مسعود احمدی افزادی و تودیع علی کلباسی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است، امروز سه‌شنبه هفتم بهمن در مرکز اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 2474762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha