۹ بهمن ۱۳۹۳، ۹:۲۴

قاسمی خبرداد:

251 میلیارد ریال پروژه در بویین زهرا آماده افتتاح است

251 میلیارد ریال پروژه در بویین زهرا آماده افتتاح است

بوئین زهرا- فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۱۵۱ طرح عمرانی و خدماتی با ۲۵۱ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان افتتاح شده و بهره برداری از آن آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، ارسلان قاسمی مدانی در این باره اظهارداشت: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمتگزاران نظام است.

وی افزود: در کنار انتقال دستاوردهای نظام در این ایام همچون سنوات گذشته طرحهایی که تکمیل شده و آماده استفاده مردم می شود این ایام افتتاح می شود تا ذائقه مردم در روزهای جشن شیرین شود.

قاسمی بیان کرد: در شهرستان بوئین زهرا نیز مقدمات لازم برای افتتاح ۱۵۱ طرح فراهم شده که با حضور مسئولان استانی واستاندار محترم به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول ادآورشد:  این طرح ها در بخش های عمران شهری و روستایی، شبکه بهداشت و درمان، آب شرب شهری و روستایی، توسعه برق، کتابخانه، بنیاد مسکن، راه و پروژه های مربوط به دهیاری هاست.

وی اظهارداشت: طرح های مربوط به دهیاری های شهرستان بویین زهرا با ۴۸ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری ها و ارزش افزوده اجرایی شده است.

قاسمی مدانی اضافه کرد: طرح های بخش مرکزی با شش پروژه و ۲۳ میلیارد ریال اعتبار و بخش بشاریات نیز با ۲۴ طرح با ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار شامل جدول گذاری، آسفالت معابر، احداث پارک، بازیگاه و ساختمان های دهیاری است.

وی ادامه داد: اجرای هشت پروژه در شال با چهار میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال، بخش رامند با ۹ پروژه با ۱۱ میلیارد ریال اعتبار، از جمله طرح های مورد بهره برداری این شهرستان در دهه مبارک فجر خواهد بود.

فرماندار شهرستان بویین زهرا افزود: دبیرستان شبانه روزی ۱۲ کلاسه ارداق با ۱۳ میلیارد ریال اعتبار، آسفالت جاده دو بانده بویین زهرا به دانسفهان به طول شش کیلومتر و ۵۴ میلیارد ریال، ساختمان اداره امور مالیاتی شهرستان بویین زهرا با سه میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال، استخر سرپوشیده و سالن چند منظور دانسفهان هر یک با ۳۰ میلیارد ریال و افتتاح بلوار خلیج فارس ارداق به طول ۲.۵ کیلومتر با عرض ۲۲ متر با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از جمله مهمترین طرح های مورد بهره برداری در ایام اله دهه فجر می باشد.

قاسمی مدانی گفت: پروژه های مربوط به جهاد کشاورزی و آبیاری تحت فشار با ۱۴ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال، گازرسانی به ۲۳ واحد صنعتی با پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، حفر چاه آب شرب روستایی و شبکه خط انتقال به پنج روستا با هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، احداث روشنایی معابر شهرهای شال و ارداق با دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و احداث شبکه فشار ضعیف شهرستان با شش میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال از دیگر طرح های شاخص مورد بهره برداری در دهه مبارک فجر می باشد.

این مسئول همچنین از برگزاری ۱۶۰ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در این ایام توسط دستگاههای اجرایی خبر داد و گفت: مسئولان در این ایام ضمن افزایش خدمات رسانی به مردم و رسیدگی به مشکلات ارباب رجوع، اطلاع رسانی به موقع و دقیق را در دستور کار خود قرار دهند.

شهرستان بویین زهرا در ۶۵ کیلومتری جنوب قزوین دارای ۱۲۱ هزار و ۱۷۶ نفر جمعیت در قالب ۱۴ هزار و ۸۴۹ خانوار شهری و ۱۹ هزار و ۲۱۶ خانوار روستایی است.

 

کد خبر 2477430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha