۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۳۴

رستميان:

عزت امروز كشور به بركت خون پاك شهداست

عزت امروز كشور به بركت خون پاك شهداست

دامغان - نماينده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدا با شهادت خود درس عزت و سرافرازی به ما آموختند گفت: اقتدار و عزت امروز كشور در جهان به بركت خون پاك هزاران شهيد است.

به گزارش خبرنگار مهر، دكتر عبدالرحمان رستمیان صبح جمعه در نشستی با اعضای ستاد برگزاری اجلاسیه سرداران و ۶۱۷ شهید دامغان در محل دبیرخانه این اجلاسیه اظهار داشت: راه شهدا همان ایستادگی، مقاومت و فداكاری است.

وی ضمن اذعان بر اینکه امروز روحیه ایستادگی را در میان ملت ایران شاهد هستیم افزود: همه ما باید با تأسی از خون شهدا پاسدار انقلاب، دین، فرهنگ و ارزش های اسلامی باشیم.

عضو مجمع نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینكه تلاش و فداكاری شهدا و ایثارگران هرگز فراموش نخواهد شد یادآور شد: مقاومت رزمندگان و ایثارگران در هشت سال جنگ تحمیلی دفاع از حق بود و با این كار به دشمنان فهماندند كه باطل نابود شدنی است.

رستمیان با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و سه هزار شهید گرانقدر استان سمنان گفت: دستگاه های اجرایی باید تمام توان خود را برای بهتر برگزار شدن اجلاسیه سرداران و ۶۱۷ شهید سرافراز شهرستان دامغان به كار گیرند و با دبیرخانه آن همكاری كنند تا این اجلاسیه به خوبی برگزار شود.

در این نشست سرهنگ پاسدار سید محمدرضا حسینی فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه دامغان و محسن امینیان مسئول دبیرخانه اجلاسیه سرداران و ۶۱۷ شهید شهرستان دامغان گزارشی از آخرین اقدامات و برنامه های انجام شده ارائه دادند.

کد خبر 2478257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha