۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۱۶

زمزم:

جشنواره استانی شعر فجر در شهرستان خوسف برگزار می‌شود

جشنواره استانی شعر فجر در شهرستان خوسف برگزار می‌شود

بیرجند- مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت دهه فجر جشنواره شعر فجر در شهرستان خوسف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی زمزم صبح شنبه در نشست خبری کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اظهارکرد: کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی از ۲۰ روز گذشته در مرکز استان و شهرستان‌ها تشکیل شده است.

وی از برگزاری شش برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت دهه فجر در استان خبر داد و گفت: در ۲۰ بهمن ماه سال جاری جشنواره شعر فجر خراسان جنوبی در شهرستان خوسف برگزار می‌شود.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند تا ۱۵ بهمن ماه آثار خود را به ادارات فرهنگ و ارشاد در شهرستان‌ها و یا به دبیرخانه این جشنواره، اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان خوسف ارسال کنند.

زمزم با بیان اینکه ۱۴ عنوان برنامه شامل جشن انقلاب در استان برگزار می‌شود، گفت: به دلیل کمبود اعتبارات جشنواره بین‌المللی شعر فجر در سال جاری در خراسان جنوبی برگزار نمی‌شود.

وی ادامه داد: هزینه کرد ۱۴۰ میلیون تومان برای اکران جشنواره فیلم فجر برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی صرفه اقتصادی ندارد به همین دلیل از اکران این فیلم‌ها صرف نظر کرده‌ایم.

زمزم از برگزاری ۲۸ عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت دهه فجر توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خبر داد و تصریح کرد: اجرای طرح پیوند فرهنگیان مسجدی، توزیع محصولات فرهنگی، برگزاری تور یک روزه بیرجندگردی و گردهمایی مربیان کانون‌های مساجد در نهبندان از جمله این برنامه‌ها است.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی یادآورشد: در مجموع توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ۹۵ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در استان برگزار می‌شود.

زمزم در پایان برگزاری کارگاه حجاب و عفاف، تجلیل از ایثارگران، برپایی جلسات قرآن و کرسی تلاوت قرآن، دیدار با خانواده شهدا، شرکت در مراسم ۲۲ بهمن و ورود امام خمینی (ره)، برگزاری کارگاه‌های آموزشی بصریت افزایی و اجرای همایش سبک زندگی اسلامی را از دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی برشمرد.

کد خبر 2478691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha