۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۵۷

بیمارستان تامین اجتماعی ایلام تا پایان سال به بهره برداری می رسد

بیمارستان تامین اجتماعی ایلام تا پایان سال به بهره برداری می رسد

ایلام-مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: بیمارستان تامین اجتماعی ایلام تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهریار سلیمانی ظهر شنبه در نشست با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار داشت: ساخت بیمارستان ۳۶ تختخوابی شهر ایلام یکی از مهمترین اولویتهای سازمان تامین اجتماعی استان ایلام است.

وی بیان داشت: هم اکنون کلیه مراحل این بیمارستان تکمیل شده و فقط نصب تجهیزات و رفع نواقص این بیمارستان باقی مانده که این مهم نیز در حال انجام است.

این مسئول افزود: بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال تاکنون برای اجرای این بیمارستان هزینه شده است که چهار تخت این بیمارستان مربوط به ای سی یو است.

سلیمانی عنوان کرد: امکانات بسیار خوب و با کیفیتی برای این بیمارستان در نظر گرفته شده است و در آینده ای نزدیک نیز دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان در صورت تامین اعتبار نصب می شود.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلات بر سر راه این بیمارستان بحث نیروی تخصصی است که باید با همکاری این دستگاه های اجرایی این مشکل نیز حل شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام بیان داشت: برای جذب نیروی متخصص در استان ایلام، سازمان تامین اجتماعی میزان حمایتهای مالی خود را دو برابر کرده است.

وی عنوان کرد: در آینده ای نزدیک درمانگان تامین اجتماعی در شهرستان مهران راه اندازی می شود و درصدد هستیم یک مجوز درمانگاه دیگر برای یکی از شهرستانهای استان اخذ کنیم.

کد خبر 2479997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha