۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۰۳

در نطق میان دستور مطرح شد؛

انتقاد آقامحمدی از استخدام‌های غیر رسمی وابستگان مدیران در دولت

انتقاد آقامحمدی از استخدام‌های غیر رسمی وابستگان مدیران در دولت

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت: دولت راه جذب و استخدام رسمی را بسته است اما مدیران از راه‌های غیر رسمی وابستگان خود را جذب بدنه دولت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم آقا محمدی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، گفت: برخورد با مفسدان اقتصادی، خواسته اصلی ماست زیرا اگر فساد ریشه‌کن نشود، ریشه انقلاب را خواهند زد و ظلم و ستم باز خواهد گشت.

نماینده مردم خرم‌آباد ادامه داد: فساد آقازادگان در دوران امام علی (ع) سبب انقلاب ظالمان و مفسدان علیه عدالت شد.

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی خطاب به دولت گفت: چرا به جای اینکه تحریم‌ها را علت مشکلات بدانید، با مفسدان برخورد نمی‌کنید، چرا نفت صادر می‌کنید که کاهش قیمت آن را فاجعه بدانید؟

وی تاکید کرد: اگر تدبیر می‌کردید و برخورد با فساد اقتصادی را سیاسی نمی‌کردیم، نظام مالیاتی خوب داشتیم، یارانه ثروتمندان را حذف می‌کردیم و تسهیلات بانکی به جای دلالان به تولیدکنندگان اختصاص می‌یافت، امروز از کاهش قیمت نفت نگران نبودیم.

آقا محمدی همچنین از استخدام‌های غیر رسمی و فامیلی در بدنه دولت انتقاد کرد و گفت: دولت جذب و استخدام را از راه رسمی بسته است، اما از راه غیررسمی مدیران، وابستگان خود را جذب می‌کنند.

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سفر نائب رئیس پارلمان آلمان به ایران، گفت: این آقا در زمان فتنه ۸۸ با برخی فتنه‌گران دیدار کرد و خواستار محدودیت شورای نگهبان و آزادی سران فتنه شد، فتنه‌گران بدانند اینجا ایران پهلوی و قاجار نیست.

وی با انتقاد از سفر ظریف به فرانسه، گفت: سفر ظریفانه وزیر خارجه کشورمان همزمان با توهین به پیامبر (ص) اشتباه بود.

آقا محمدی اظهار داشت: مذاکرات هسته‌ای فایده‌ای جز رجزخوانی نداشته و قفل تحریم‌ها را باز نکرده است، کاهش قیمت نفت، فعال شدن یاران فتنه، سفر جاسوسان خارجی در قالب هیات‌های پارلمانی به ایران و برگزاری همایش‌های اصلاح‌طلبی برای دوپینگ سیاسی مهره‌های صفحه شطرنجی است که توسط سازمان‌های جاسوسی برای ضربه زدن به نظام در کنار هم چیده شده است.

کد خبر 2481793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha