۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۹:۲۱

بازوند تاکید کرد:

رفع آسیب اجتماعی اعتیاد یکی از مطالبات جدی مردم لرستان است

رفع آسیب اجتماعی اعتیاد یکی از مطالبات جدی مردم لرستان است

خرم آباد - استاندار لرستان گفت:یکی از مطالبات اصلی و جدی مردم لرستان رفع آسیب اجتماعی اعتیاد از سطح این استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند عصر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان اعتیاد را یکی از چالش های اجتماعی جامعه دانست و اظهار داشت: علیرغم اقدامات مناسب تمامی کمیته های مرتبط با بحث مواد مخدر در استان برآیند این شورا برای اعضا راضی کننده نیست.

وی بیان داشت: احساس می شود برای مبارزه با بحث مواد مخدر چالش هایی از جمله نواقص موجود در متن قانون وجود دارد که بایستی این نواقص برطرف شود.

استاندار لرستان مبارزه با توزیع و مصرف مواد مخدر را نیازمند عزم ملی در سطح کشور دانست و افزود: برای جدا کردن این زخم کهنه از پیکره جامعه لازم است هماهنگی جدی ابتدا در کشور و سپس در استان ها توسط مسئولین و مردم صورت گیرد.

بازوند با بیان این مطلب که یکی از اولویت های کاری وزیر کشور بحث شورای مبارزه با مواد مخدر است عنوان کرد: در این زمینه سایر قوای کشور نیز بایستی ورود پیدا کرده و مجلس نیز در صورت نیاز به اصلاح قانون اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد تا برآیند کار راضی کننده باشد.

وی برطرف کردن مشکلات و بزهکاری های حوزه مواد مخدر را یکی از مطالبات جدی مردم دانست و گفت: مردم لرستان اولویت رفع مشکلات مربوط به حوزه مواد مخدر را بیشتر از رفع مشکلات بیکاری می دانند لذا نیاز است که هماهنگی جدی در این زمینه صورت گیرد.

استاندار لرستان از عملکرد دبیر قبلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان ابراز رضایت کرد و افزود: تغییر حجت اله فراشی به معنی نارضایتی از عملکرد ایشان نیست بلکه استنباط شد به یک شوک مدیریتی در این حوزه نیاز است.

بازوند دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان را فردی توانمند، کوشا و پرشتاب خواند و گفت: غلامرضا آقا میرزایی برای چندین پست مدیریتی در نظر گرفته شده بود که بخاطر فعال بودن او را برای این پست مدیریتی مناسب دانستیم.

وی خواستار حمایت همه دستگاه های عضو شورای مبارزه با مواد مخدر برای رفع مشکلات این حوزه شد و اضافه کرد: در محل کمپ ماده ۱۶ استان یک ساختمان نیمه کاره وجود دارد که از ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور خواهشمندیم برای تکمیل این ساختمان ما را یاری دهند.

استاندار لرستان به جمع آوری زنان معتاد خیابانی طی ماه های اخیر در سطح استان لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: برای اسکان و جمع آوری این زنان مکانی مورد نیاز است هر چند که اکنون در یک مکان موقت مستقر شده اند ولی وضعیت آن ها راضی کننده نیست لذا نیازمند کمک جدی ستاد مبارزه با مواد مخدر در این زمینه هستیم.

بازوند ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی مناسب دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برای سال ۹۴ بتوان شاهد کاهش نگرانی افکار عمومی در بحث مواد مخدر و آسیب های آن بود.

کد خبر 2482084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha