۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۹:۳۴

اصلانی تاکید کرد:

پروژه های عمرانی لرستان با برگزاری مناقصات عمومی اجرایی شوند

پروژه های عمرانی لرستان با برگزاری مناقصات عمومی اجرایی شوند

خرم آباد - معاون امور عمرانی استانداری لرستان بر ضرورت اجرای پروژه های عمرانی این استان با برگزاری مناقصات عمومی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اصلانی عصر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل نوسازی مدارس لرستان با تاکید بر ضرورت هماهنگی و همدلی بین مدیران دستگاههای اجرایی لرستان اظهار داشت: اگر مدیران دستگاههای اجرایی استان هم راستا و هم جهت با یکدیگر حرکت نکنند قسمت اعظمی از نیروی انسانی در دستگاهها به هدر خواهد رفت.

وی بیان داشت: همه مدیران دستگاههای اجرایی استان باید با توجه و همچنین اتخاذ تدابیر لازم در راستای توسعه همه جانبه لرستان کمک کنند.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان بر ضرورت جلب مشارکت مردم در راستای احداث فضاهای آموزشی در استان تاکید کرد و گفت: همچنین استفاده بهینه از پتانسیل خیرین مدرسه ساز، تحول در طراحی و معماری فضاهای آموزشی و ... نیز همواره باید در دستور کار قرار گیرد.

اصلانی با تاکید بر ضرورت ارائه نقدهای سازنده برای توسعه و پیشرفت استان عنوان کرد: همواره باید نیمه پر لیوان را دید و در حرکت در مسیر توسعه لرستان مثبت اندیش بود.

وی با تاکید بر اینکه نوسازی مدارس همواره یکی از دستگاههای موفق در کشور بوده است ادامه داد: این موفقیت و عملکرد مطلوب از سوی این دستگاه همواره باید تداوم داشته باشد.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه مهم ترین ویژگی نیروهای مشغول به کار در نوسازی مدارس تدین و اخلاص در اعمال است تصریح کرد: همچنین این دستگاه همواره بالاترین سلامت را در بین دستگاههای اجرایی کشور داشته است.

اصلانی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت استفاده از پیمانکاران قوی در احداث پروژه های عمرانی به خصوص پروژه های آموزشی استان تاکید کرد و گفت: باید روابط بین کارفرما و پیمانکار پروژه های عمرانی در استان به صورت صحیح و اصولی و همچنین با در نظر گرفتن موارد فنی باشد.

وی با تاکید بر اینکه نباید از پیمانکاران ضعیف در اجرای پروژه های عمرانی استان استفاده کرد افزود: کارفرمایان نباید از پیمانکارانی که به دنبال تخریب، جوسازی، وابسته به جناح خاص و ... هستند تمکین کنند بلکه باید از پیمانکارانی که اهلیت لازم و همچنین قوی هستند استفاده کنند.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان تصریح کرد: نباید با استفاده از بیت المال به هیچ پیمانکاری باج داد.

اصلانی بر ضرورت واگذاری پروژه های عمرانی استان از طریق برگزاری مناقصات عمومی تاکید کرد و گفت: باید با اقدامات لازم زمینه احداث فضاهای آموزشی با حداقل هزینه و حداکثر کیفیت را در استان فراهم آورد.

کد خبر 2482105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha