۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۱۸

جاذبی به مهر خبر داد:

دمای قم به ۲۰ درجه می‌رسد/ افزایش دمای هوا در میانگین بلند مدت

دمای قم به ۲۰ درجه می‌رسد/ افزایش دمای هوا در میانگین بلند مدت

قم - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم از دمای هوای ۲۰ درجه‌ای در این استان طی روز چهارشنبه خبر داد.

علی جاذبی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امروز هوای قم صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد است، ادامه داد: امروز سرعت وزش باد بین ۲۰ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی، حداقل دما صفر درجه و حداکثر دما نیز ۱۸ درجه است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم گفت: در روز چهارشنبه هوا قسمتی تا نیمه ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: در روز چهارشنبه سرعت وزش باد بین ۳۰ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی، حداقل دمای هوا ۲ درجه و حداکثر دما نیز ۲۰ درجه خواهد بود.

جاذبی با بیان اینکه در روز پنج شنبه هوا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک خواهد بود، ادامه داد: در روز پنجشنبه سرعت وزش باد بین ۵۰ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی، حداقل دمای هوا چهار درجه و حداکثر دمای هوا نیز ۱۸ درجه خواهد بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم در خصوص پدیده وارونگی دما افزود: امروز صبح پدیده وارونگی دما به صورت ضعیف در قم وجود داشته است.

وی گفت: آمار بلند مدت دما در روز ۱۳ بهمن‌ماه نسبت به ۳۰ سال گذشته در این روز ۱۲ و سه دهم بوده در حالی که در سالجاری دمای هوا در این روز ۱۸ درجه بوده است.                                                      

کد خبر 2485480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha